NOD januari 2019

ElsieJoy: Bedankt voor je reactie. Klopt, het is denk ik wat onwerkelijk en ik wacht nog even een week af voordat ik de huisarts bel, want die bel je denk ik als eerste? Er kan nog van alles gebeuren, ook later. Het voelt nu gewoon raar, ook omdat ik lichamelijk wat ongie klachten heb, alsof ik dat ieder moment kan worden. We wachten nog even af. Vind het heel spannend, pff!
Helemaal offtopic: weet iemand hoe ik mijn naam kan wijzigen? Kan het nergens vinden.. 

PippaLotta: dankje voor je lieve reactie. Ik temperatuur dagelijks tussen 6u en 7u, word meestal uit mezelf wakker ergens daar tussen. Ik temperatuur vaginaal met een thermometer die het binnen 10 seconden bepaalt. Ik wil het volgende cyclus rectaal gaan doen, hoewel ik zo'n ding achterin aardig vervelend vind, haha. Mijn leven is behoorlijk hectisch, idd een paar keer ruzie met mijn vriend gehad, alcohol met kerst en oud en nieuw, een sterfgeval gehad, ben boventallig verklaard op t werk en zit nu middenin sollicitaties. Dus dat verklaart misschien dat alpenpatroon op mijn temp-kaart. Spanning genoeg dus, al voel ik me redelijk relaxed. alleen erg moe en slaap ik wat minder goed dus (veel wakker worden).
Wat doe jij als je om 6u zou willen tempen en om 5u wakker wordt? Doorslapen en om 6u tempen? Ik had gelezen dat een meting niet betrouwbaar is als je korter dan 3 of 5 uur geslapen zou hebben namelijk... 
Jobre: Ik herken je verhaal hoor, hier hetzelfde. Ik zou proberen te wachten want een negatieve test is ZO een domper, ik blijf dan zelf liever nog even in de waan dat 'het zomaar zo kan zijn', als je snapt wat ik bedoel. Ik voel me liever 'mogelijk zwanger' dan 'het is vast niet gelukt'. Snappie? Mocht je je niet kunnen bedwingen, ik heb gehoord dat de Kruidvat 2voor5 testen het gevoeligste zijn, gevoeliger dan de meeste early testen zelfs. Dus dan zou ik die gebruiken! Maar beter gewoon afwachten, anders is het ook zonde van de test. 

dames met een positieve zwangerschapstest van harte gefeliciteerd .
Een vraag: kun je 6 dagen na de menstruatie na het vrijen bruine, slijmerige afscheiding hebben? (Sorry voor de beschrijving) en de tweede keer helderrood? Begrijp er niets van. Moet ik mij zorgen maken?

Mandareintje, wat heftig voor je joh! Hopelijk ga je gauw minder stress ervaren! Ik vind rectaal meten ook echt vies dus ik klem de thermometer 5 minuten onder mijn tong en dan heb ik ook een betrouwbare meting. In het geval van vroeg wakker worden: het gaat erom dat je lichaam in rust is. Als je gaat lopen of veel bewegen, dan gaat je temp omhoog. Dus ik zou me rustig houden (soezen, slapen, lezen), niet gaan plassen en tot 6 uur wachten. Dan is je meting ook nog prima!

elsiejoy, na stoppen met de pil was het eerst een keer of 4 28-31 dagen. Daarna ineens 48, 48, 50. Ik zit nu op dag 37 en had zaterdag een streep op de ovu test. Dus dan zou ik weer op ongeveer 50 komen. 
Heb jij al onderzoek gehad? En hoe wist je dat je cystes had? 

elsiejoy ik had niet goed gelezen, je krijgt dus nog onderzoek. Maar hoe wist je dat je cystes had? En wordt jij alleen onderzocht of je partner ook? 

Terug
Bovenaan