Kimsterr, ik word er echt helemaal gek van. Elke keer als ik naar het toilet moet, ben ik weer benieuwd of ik al ongesteld bent. Steeds die vraag in mijn hoofd of ik toch misschien iets voel wat duidt op een zwangerschap. Bij elke keer dat ik snel en veel moet plassen, toch weer even afdwalen of het misschien toch mogelijk is. Echt niet meer leuk. Maar je weet vast hoe het voelt. CD 33 zou op zich nog wel kunnen, dat je zaterdag nog een beetje vroeg was. Ik duim in ieder geval voor je.
Ik kijk morgen denk ik even hoe ik me voel. Ik wil het sowieso alleen met ochtendurine doen, dus als die kans voorbij is, wil ik het ook niet meer doen. Ik wil sowieso nog voor zondag testen, aangezien ik dan een eentje heb. Van de ene kant heb ik ook zoiets dat als het morgen niet raak is, dat het bijna niet meer mogelijk is dat hij wel positief word als ik kijk naar de momenten waarop ik seks heb gehad.
Ik kijk morgen denk ik even hoe ik me voel. Ik wil het sowieso alleen met ochtendurine doen, dus als die kans voorbij is, wil ik het ook niet meer doen. Ik wil sowieso nog voor zondag testen, aangezien ik dan een eentje heb. Van de ene kant heb ik ook zoiets dat als het morgen niet raak is, dat het bijna niet meer mogelijk is dat hij wel positief word als ik kijk naar de momenten waarop ik seks heb gehad.