NOD januari 2019

Kimsterr, ik word er echt helemaal gek van. Elke keer als ik naar het toilet moet, ben ik weer benieuwd of ik al ongesteld bent. Steeds die vraag in mijn hoofd of ik toch misschien iets voel wat duidt op een zwangerschap. Bij elke keer dat ik snel en veel moet plassen, toch weer even afdwalen of het misschien toch mogelijk is. Echt niet meer leuk. Maar je weet vast hoe het voelt. CD 33 zou op zich nog wel kunnen, dat je zaterdag nog een beetje vroeg was. Ik duim in ieder geval voor je. 
Ik kijk morgen denk ik even hoe ik me voel. Ik wil het sowieso alleen met ochtendurine doen, dus als die kans voorbij is, wil ik het ook niet meer doen. Ik wil sowieso nog voor zondag testen, aangezien ik dan een eentje heb. Van de ene kant heb ik ook zoiets dat als het morgen niet raak is, dat het bijna niet meer mogelijk is dat hij wel positief word als ik kijk naar de momenten waarop ik seks heb gehad. 

Thanks meiden! Het was toch een kleine teleurstelling, al had ik mij er wel op ingesteld dat t deze maand niet gelukt zou zijn.
Ik heb vanavond fertility vriend gedownload en een goede thermometer gekocht. Ik ga temperaturen, dan heb ik iets beter zicht op mijn ovulatie. Want ik voel geen steekjes ofzo bij de eisprong en slijm testen zie ik mijzelf niet doen haha. 
Succes dames!! Ik ga mij bij het februari topic melden, ik hoop jullie daar niet meer te zien! ?

Mttm, snap ik heel erg goed hoor. Het is gewoon elke keer 'wat als', ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en rust krijgt! Heb je getest vanmorgen?
Ik heb vanmorgen getest, negatief, nog geen 5 minuten later werd ik ongesteld. Wat teleurgesteld (balen dat ik toch wel weer had getest vanmorgen...) maar ook wel gerustgesteld en opgelucht. Nu kan ik vol goede moed op naar ronde 4. 

Kimsterr, bale zeg.
Hier nog steeds geen menstruatie, dag 3. Vanochtend weer een licht stijging van temp. Nu ook echt misselijk (brok in keel gevoel), braak neigingen, en kan heel moeilijk naar de wc. 

Kimsterr, balen dat het negatief is. Hoor je overigens vaker dat iemand vlak erna ongesteld wordt. Waarschijnlijk heeft het met de spanning te maken. Ik snap dat je teleurgesteld bent, zowel over de zwangerschap als het testen. Ik hoop dat het snel raak voor je is. Gelukkig wel een cyclus binnen 35 dagen. 
Ik heb niet getest. Ik had best heftig gedroomd, dus had er eigenlijk niet echt meer aan gedacht. Toen ik beduusd op het toilet zat, dacht ik er opeens aan, maar ik vond het ook helemaal niet meer zo erg. Op dit moment ben ik vooral bang dat hij negatief is en dan word ik eigenlijk alleen maar meer ongerust omdat ik dan echt een lange cyclus heb. Zondag wil ik wel testen, omdat ik dan een etentje heb. Mocht ik op een eerder moment willen testen, kan het ook. Als hij nu niet positief is, is er geen kans meer dat hij dat wel nog wordt. 

Nog even geduld dus Elena! Je hebt niet getest vanmorgen? Goed van je! 
Ja, klopt mttm, aan de ene kant ben ik nu wel gerustgesteld dat het binnen de 35 dagen heeft plaatsgevonden! Dus ik ga vol goede moed naar de volgende ronde.
Opzich goed van je dat je vandaag niet hebt getest omdat als het niet positief zou zijn het ook niet meer positief kan worden. Ik hoop dat je het vol kan houden tot zondag, ik hoop nog steeds op een positieve test voor jou! Wat naar voor je dat je zo heftig droomt, heb je dat vaker? 

Kimsterr, droom wel eens vaker heel levendig ja. Nu zei een vriendin van mij dat ik eens op het moment in mijn cyclus moest kijken. Blijkbaar kan dat ook weer met hormonen te maken hebben. Aan het eind van de cyclus schijnt het dan heftiger te zijn dan aan het begin.  

ik merk/voel nog niks, had vanmorgrnv vaag wat tintelende krampjes maar voor de rest niks nada noppes. Nog 5 dagen tot dat ik mag testen maar ik heb nog wat vroege testen. Maar denk dat ik,  zolang ik geen symptomen heb probeer ik niet testen om teleurstelling te voorkomen.

Terug
Bovenaan