NOD januari 2019

ik merk/voel nog niks, had vanmorgrnv vaag wat tintelende krampjes maar voor de rest niks nada noppes. Nog 5 dagen tot dat ik mag testen maar ik heb nog wat vroege testen. Maar denk dat ik,  zolang ik geen symptomen heb probeer ik niet testen om teleurstelling te voorkomen.

[quote quote=10155148]Nog even geduld dus Elena! Je hebt niet getest vanmorgen? Goed van je![/quote]Nee niet getest vanochtend. Ik probeer het nu maar afwachten aangezien in al positieve en negatieve testen heb.

Naar hoeveel dagen niet ongesteltheid gaan/bellen jullie de dokter? Mijn moeder zegt de 10de dag.

Dag Dames, 
Na even meelezen meld ik me hier nu ook. Mijn partner en ik zijn "voorzichtig" aan het proberen om zwanger te worden. Ik noem het voorzichtig, omdat we (nog) niet gebruik maken van ovulatietesten of ik mezelf temperatuur. Wel houd ik mijn cyclus al een aantal maanden bij, periode van mijn eisprong merk ik doorgaans duidelijk.
Ik ben nu 3 dagen voor NOD. We hebben geklust tijdens mijn vruchtbare periode. Ondanks dat ik me er niet zoveel mee bezig heb gehouden door drukte, merk ik toch wat kleine veranderingen op in mijn lijf. Maakt het flink spannend.
Ik wil eigenlijk zaterdag afwachten en niet eerder testen. Maar ergens kriebelt het toch om een test te doen. Vooral na het lezen over al vroeg geziene lichte streepjes hierboven. 
Maar zoals jij Davl hier boven ook zegt, om teleurstelling te voorkomen wacht ik liever. 

@lapjesendraadjes: Temperaturen voor ovulatie is leuk. Maar hou er rekening mee dat je pas na je ovulatie temperatuursstijging ziet. En dan ben je dus eigenlijk al bijna te laat. Bij mij gaat de tempertuur echt pas een dag na ovulatie omhoog. Dus dan moet je het geluk hebben dat je een echt goede dip ziet vlak voor ovulatie. En daarvoor moet je echt heel secuur elke dag op het zelfde moment wakker worden en direct tempen. 
Ik doe een combinatie nu van ovulatietesten (2x per dag) en temperaturen. En inmiddels zie ik langszaam de tekenen en signalen. 1 dag duidelijke ovulatietest. 2de dag lichtere test. 3de dag temperatuurdip meestal (soms niet duidelijk). 4de dag lichte stijging temperatuur, 5de dag grote stijging temperatuur. 

Vandaag mijn CD1 en ik moet zeggen dat ik gister stiekem toch al twee testen heb gedaan.. ik trok het niet meer! 's Ochtends een gewone van de action welke wit bleef. Ik voelde dat ik hoop bleef houden (test was immers niet geschikt voor early) dus heb 's middags nog een predictor early test gehaald maar ook deze bleef wit.
Voor mij is het nu dus wachten op de ongesteldheid en dan gaan voor ronde 2!
@Elena W, ik hoop echt voor je dat je snel uitslag heb, wat een spannende dagen!

@Jobre CD1 betekend dat het je eerste dag ongesteld is (Cycle Day 1). Ik denk dat je wat door elkaar haalt? Want als je nu niet ongesteld bent is het eerder CD 25-35?

@Jobre CD1 betekend dat het je eerste dag ongesteld is (Cycle Day 1). Ik denk dat je wat door elkaar haalt? Want als je nu niet ongesteld bent is het eerder CD 25-35?

Terug
Bovenaan