NOD januari 2019

[quote quote=10155260]@Elena W, ik hoop echt voor je dat je snel uitslag heb, wat een spannende dagen![/quote]Zeker spannend, word er gek van ?. Als ik maandag nog niet ongesteld ben bel ik de huisarts aangezien ik bekend ben met eierstok en buik problemen.

Spannend dames. Gefeliciteerd voor de zwangere dames.
Ovulatie hier denk ik wel gehad. Hopelijk is het gelukt. We gaan "rustig" over naar het wachtbankje. 
Het ziekenhuis belde gister voor de uitslag HSG. Alles was goed. Retour in oktober als het nog niet gelukt is. Ze hoopt dat het eerder lukt mede door de HSG. Laten we het hopen.. Mijn man heeft er vertrouwen in maar ik merk dat ik het niet durf te hopen...

@synneskyn dank je wel. Ben ook zeker blij dat alles goed is. We krijgen anders hulp in oktober. Mss helpt dat idee ;-)

[quote quote=10155299] Zeker spannend, word er gek van ?. Als ik maandag nog niet ongesteld ben bel ik de huisarts aangezien ik bekend ben met eierstok en buik problemen.[/quote]
Ook spannend! Hoop mee op een goede uitslag.

Hele gevoelige, gespannen borsten hier vandaag. Probeer er niet teveel hoop uit te halen, ze zijn anders ook wel eens gevoelig rond die tijd. Maar ergens zit dat stemmetje 

Vreemd mijn “menstruatie” dit keer... zondag wat bruinverlies waardoor ik wist dat maandag in de loop van de dag mijn menstruatie door zou gaan breken, en inderdaad het helderrode bloedverlies kwam... gister had ik redelijk wat bloedverlies met stolsels/weefsel... en vandaag heb ik weinig tot geen bloedverlies gehad het was zo veel dat het met een inlegkruisje te doen was... in de ochtend met afvegen nog wel wat bloed maar vanavond eigenlijk vrijwel niks meer... 
wat moet ik hier van denken?? Zijn er dames die dit ook gehad hebben of herkennen?  
Normaal is me menstruatie 4 tot 5 dagen 

[quote quote=10155357]Oh spannend. Wanneer is je nod? Duim ook voor jou![/quote]
Wat lief. Dankjewel! Mijn NOD zou over 3 dagen zijn. Maar mijn cyclus is soms nog wel eens een dagje langer of korter. Dus nog heel eventjes wachten.
Fijn om het zo te kunnen delen. Voor mijn partner is het wachten minder zenuwslopend, die is daar ook te nuchter voor. Het gebeurt ook niet in zijn lijf denk ik dan maar. 

Terug
Bovenaan