NOD januari 2019

@Elsiejoy: Dubbel gevoel denk ik? Wel fijn dat ze het serieus nemen en verdere stappen ondernemen. Hopelijk leid dit straks tot een gewenst resultaat. Succes in jullie proces. 

[quote quote=10155423]Pff Elena, wat naar dat je nu nog geen duidelijkheid hebt! Hopelijk komt het snel.[/quote]Ja hoop ook snel want dit is zo erg, die onzekerheid. 
Ik hoop dat je over 2 weken een uitslag hebt en dat ze je verder gaan helpen.

@elsiejoy wat fijn dat je nu weet wat er aan de hand is en dat ze jullie gaan helpen. Ook wel dubbel waarschijnlijk . Hopelijk slaat de clomid snel aan. 
@ chantal: lees niks geks. Menstruatie kan soms korter of langer zijn. Mss komt er nog wat vandaag.
@sinneskyn ja nog even geduld dan. Spannend. Voor mannen is het inderdaad anders. Waarschijnlijk omdat ze niks voelen ofzo. Mijn man heeft dat ook al heeft hij t er nu wel vaker over. Vooral rond ovulatie daarna lijkt hij rustig te wachten hihi.  

Ik dacht dat het afgelopen was omdat mijn temperatuur vrij laag was. Vandaag NOD en mijn teperatuur is ineens gestegen naar 36,7! Omg! Ik had mezelf al afgeschreven voor deze maand maar ik krijg gewoon weer hoop meiden!! Duimen dat ik niet ongesteld word vandaag *fingers crossed* 

Mttm, ik heb het vaker gehoord inderdaad dat het te maken kan hebben met hormonen. Ik ben wel benieuwd of dat bij jou ook het geval is en of je er vervolgens iets aan kan doen zodat je het als minder heftig gaat ervaren. Het lijkt mij namelijk erg vervelend als je zo heftig kan dromen. Hoe gaat het nu verder met je?
Elena, wat naar dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent! Ik snap dat je maandag de huisarts gaat bellen als je bekend bent met eierstok en buikproblemen. 
Lindje, succes en sterkte met het wachtbankje! Fijn dat je uitslag HSG goed is. Ik hoop voor jullie dat het vóór oktober is gelukt zodat jullie geen retourtje te hoeven maken! ;-) Op zich ook wel prettig toch dat je man er vertrouwen in heeft?
ElsieJoy, wat vervelend dat je misschien gediagnosticeerd gaat worden met PCOS maar ''gelukkig'' kunnen ze je daar wel mee helpen met behulp van Clomid. Spannende 2 weken voor jullie! 

[quote quote=10155514]Elena, wat naar dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent! Ik snap dat je maandag de huisarts gaat bellen als je bekend bent met eierstok en buikproblemen.[/quote]Ik word er gewoon onzeker van. Mijn vriend zegt continu, laat het los, niet mee bezig zijn, neem een pijnstiller.

Maar vanochtend nog niks, dag 4. Temp nog steeds hoog (37,0) en nu s ochtends echt braken (net niet overgeven), misselijk en vreselijk last van de onderbuik die ook iets boller is. Ik heb wel weer een test gedaan deze keer een duidelijke streep alleen liggend dus negatief. 
Ik ben blij dat ik zo mag werken ondanks ik door het vele lopen ook beroerd wordt.

Hi , 

ik sluit me ook aan... 27e is mijn NOD. 
Inmiddels een jaar van de pil af.. t afgelopen half jaar hebben we wat minder op eisprong gelet omdat ik mijn been gebroken had, dus leek t ons niet handig dan zwanger te raken. 
Deze keer voor t eerst aanhoudende krampen en plofjes na de eisprong ! Heb braaf ovu testen gedaan en daarbij ik voel hem altijd heel duidelijk. 
Hopelijk zijn dit goede voortekenen!! 

Ik vind het wachten deze keer echt lastig.. vorige twee keren ging ik er wel relaxt mee om, maar deze keer erg onrustig en veel er over nadenken na de eisprong. 
Ook vanaf deze maandag voel ik weer lichtjes wat in mijn baarmoeder, wat te vroeg is voor mijn NOD. En dat klopt want ongesteld ben ik nog niet. Ik ga uit van zaterdag NOD. 
Door mijn gedachtegang deze keer (en voel me nu steeds wat down ofzo) en het gevoel, denk ik zou het dan toch zo kunnen zijn? Maar anderzijds heb ik verder geen andere klachten. Dus ga er nu toch maar niet van uit. 

Terug
Bovenaan