NOD januari 2019

@elena. Puur om je een beetje een indicatie te geven, hou er rekening mee dat niet elke huisarts hier meteen iets mee zal gaan doen. Als ik het me goed herinner is dit je eerste maand zonder pil, en het is helaas algemeen bekend dat het een aantal maanden kan duren voor je een cyclus terughebt. Daarom is de stelregel dat er de eerste 6 maanden meestal niks aan wordt gedaan. Ik hoop natuurlijk dat je een vriendelijke huisarts hebt ;) maar zo niet ben je wellicht een beetje voorbereid. 

@NWJ ik denk dat iedereen die fase heeft. Hoelang zijn jullie al aan het proberen? Ik denk dat veel mensen de eerste 2x nog relaxt zijn. Maar je kunt er ook weinig aan doen dat je toch graag wilt. En dan groeit het ongeduld als het 2x niet lukt. Ik heb eigenlijk deze maand pas weer zoiets van "oke rustig aan, het is heel normaal dat het niet in 4x lukt". Wij zitten in ronde 6. Maar ronde 3/4/5 was ik echt mega ongeduldig, zag overal symptomen in. 

[quote quote=10155548]@elena. Puur om je een beetje een indicatie te geven, hou er rekening mee dat niet elke huisarts hier meteen iets mee zal gaan doen. Als ik het me goed herinner is dit je eerste maand zonder pil, en het is helaas algemeen bekend dat het een aantal maanden kan duren voor je een cyclus terughebt. Daarom is de stelregel dat er de eerste 6 maanden meestal niks aan wordt gedaan. Ik hoop natuurlijk dat je een vriendelijke huisarts hebt  maar zo niet ben je wellicht een beetje voorbereid.[/quote]Klopt ik ben december gestopt met de pil, die nooit 100% bij mij heeft gewerkt. Gelukkig heb ik afspraken met mijn huisarts omdat ik ooit eerder 6 maanden gestopt geweest ben voor onderzoeken en testen ivm mijn menstruatie en buik. 

Kimsterr, wat lief dat je er nog naar vraagt. Ik zou niet weten wat ik aan die dromen kan doen. Als het hier bij blijft, dan is het best wel te doen.
Verder gaat het wel redelijk. Het ene moment beter dan het andere. Ik had afgelopen nacht gedroomd dat ik ongesteld werd, dus ik ben benieuwd hoe realistisch de droom is hahaha. 
Ik heb er ook helemaal geen vertrouwen in dat ik zwanger. Het enige waarom ik een heel klein beetje twijfel is het moeilijkere naar de wc kunnen en af en toe maagzuur hebben. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. Kan van zoveel dingen zijn.
We gaan het zien. 
Nog meer mensen in spanning? 

Ik ga helaas door naar Februari! Vandaag ongesteld geworden, terwijl eigenlijk mn NOD pas aanstaande zondag zou zijn.. op naar ronde 14, hopelijk brengt die geluk, als ik doorreken zou mn NOD op valentijnsdag zijn. Nou leuker cadeau kan toch niet? haha.
voor de meiden op de wachtbank: veel succes!

Hallo allen!!
Een vraagje… Vandaag of morgen is de NOD. Al twee dagen zeurderige pijn onderin mijn rug… verder weinig symptomen. Geen pijnlijke borsten etc. Dit heb ik normaal wel als ik ongesteld wordt.
Herkent iemand dit als zwangerschapssymptoom?! Lage rugpijn dus….
Zou zo mooi zijn… ronde 7..
Lieve groetjes!

@Hopefully en @Mandareintje
Wat vervelend. Dikke knuffel voor jullie. Ik hoop mee voor de volgende ronde. 
@NWJa
Kan me goed voorstellen dat het na een aantal keren steeds spannender wordt. Vooral mensen die al lang bezig zijn en veel teleurstellingen hebben moeten verwerken lijkt mij heel lastig en verdrietig. Je gaat alles aan je lijf (denken te) voelen.

Zijn best veel die net als mij zaterdag NOD hebben. Hier niks bijzonders te melden. Voel me heel goed, blij energiek. Heb geen opgezette buik, die ik normaal wel heb een paar dagen voor mijn menstruatie. Dat is dan ook het enige opvallende wat ik noemen kan. We wachten rustig af. Druk gehad op het werk dus heb er vandaag niet zo mee bezig kunnen zijn. Weer een dagje om.

Terug
Bovenaan