NOD januari 2019

Hallo allemaal, 
Ik ben nieuw hier en wil ook gezellig mee praten. Wij zitten nu in ronde 2. Heb al sinds ik gestopt ben met de pil begin september een regelmatige cyclus van 27 dagen.
Mijn NOD zou de 16e zijn, maar nog niet ongesteld geworden. Test gedaan maar die was negatief. Wel erg pijnlijke borsten en ben sinds vandaag heel wisselend misselijk. Ik ben heel benieuwd! 

Ik ben ook aan het wachten, CD30. Dinsdag twee keer negatief getest (gewone en voor de zekerheid een early). 
Als ik niet ongesteld ben doe ik zaterdag een nieuwe test. Vandaag op jullie aanraden k2v5 testen gehaald! Ik hoop stiekem nog zo erg dat het toch wel is, ondanks de negatieve testen. 

Hallo allemaal,
Ook hier wachten op nod wat als het goed is zondag de 20 ste of maandag de 21ste is.
Last van buikpijn al de hele dag, vlagen misselijk, en af en toe duizelig de laatste dagen. Vandaag getest negatief ? zitten nu weer in ronde 2 en hoop zoo alsnog op een positieve test volgende week.

Oh fijn dat je nu aan een nieuwe ronde begint elsiejoy . Zo vervelend zo'n lange cyclus. Ging je nu ook met medicatie beginnen of dat nog niet? 
Ik zit nu op cd40. Ovu test was op cd35 donker. Nu wat gevoelige borsten en af en toe wat steekjes oid in mijn buik. Maar heb al wel eens eerder meer gevoeld wat ook niks was. Dus we wachten af. 

@ elsiejoy: "fijn" dat je door kunt naar de volgende ronde. Duimen voor een goede ronde. 
@ diede; spannend. Ik wacht met je mee. Nu cd 20. 7-10 dagen wachten.....
@gebruiker:Spannend. Duim voor je mee!

@elsiejoy we fijn dat je nu weer weet waar je aan toe bent.
@jobre hopelijk test je snel positief!
Daar waar ik van de week geen klachten had komen ze nu toch opzetten. Ik plas me een ongeluk, blijf heen en weer lopen zonder dat ik meer ben gaan drinken. Ik voel en hoor mn buikrommelen de gehele dag door en mijn borsten zijn gevoelig aan het worden! Probeer het allemaal niet te voelen en het maar een beetje op de achtergrond te laten liggen maar dat is verdomd moeilijk!! Dinsdag mag ik testen maar misschien houd ik dat niet vol zeker omdat ik weer dat ik vroege testen heb liggen.

Hey meiden,
Was even minder actief met reageren, maar las wel vrolijk mee. Gefeliciteerd aan alle meiden die positief getest hebben! Voor de meiden die nog in onzekerheid zitten; succes met afwachten!
Mijn NOD is uiterlijk 23 januari. Had op CD 14 een dip in mijn temperatuur en daarna 2 dagen stijging, en toen weer een dip gevolgd door 3 dagen stijging. Dus beeeeetje in de war wanneer het nou precies geweest is. Dus ga maar uit van de laatste optie en dus CD 17 eisprong. Fertility Friend zegt ook CD 17 dus daar vertrouwen we maar op. Na eisprong stop ik altijd met temperaturen omdat het me al zo vaak op het verkeerde spoor heeft gezet dat ik nu gewoon 'rustig' afwacht haha. Wil ook niet meer vroeg testen haha, begin bijna bijgelovig te worden haha. Dit is ronde 9 in totaal en ronde 8 na mijn miskraam. Voel me deze ronde opvallend rustig nog, maar wel anders. Hopelijk goed teken maar durf nergens meer vanuit te gaan haha. 

Terug
Bovenaan