LisaMartine Bedankt voor je berichtje. Ik denk idd ook een soort zelfbescherming. Ik heb me vorige rondes echt voor de gek gehouden en 1x 6 dagen over tijd geweest, toen hele erge pijn en ongesteld geworden. Ben ook zo emo mensje dus tja daar kan ik ook niks mee. Gewoon weer afwachten en afleiding zoeken, blijkbaar is dit nu mijn maniertje geworden. Het is niks, en als het wel zover is verras me maar 🙂 Wat verdrietig van je miskraam, hoop dat je dit een plekje kan geven en het ook voor jou gauw raak is.
Pippalotta Wat naar dat je je zo voelt. Ik wou je toch even zeggen dat ik het knap vind dat je naar jezelf luistert en langs de huisarts bent gegaan! Zelf heb ik een aantal jaaaaren terug een hele nare burn out gehad. Ik ben na de eerste paniek aanvallen gewoon door gegaan met alles. En daardoor heel lang uit de running geweest en nooit meer hersteld zoals het was (qua spanning dragen, prikkels verwerking concentratie enz). Nu was er ook wel meer aan de hand dan stress, dus schrik niet. Maar ik wou hiermee alleen zeggen dat het nu misschien heel naar voelt, maar hoe eerder je op de rem drukt hoe sneller je weer fijner gaat voelen. En geloof me, je gaat je echt weer fijner voelen 🙂 Hoe naar je je ook voelt. Zie de huisarts/psycholoog als investering in jezelf, super knap van je dat je luistert naar je lichaam. Misschien ben je gauw weer jezelf nu je even tot rust gaat komen en valt dan alles op zijn plek. Zonder druk! Huil praat rust herstel. Veel sterkte en succes liefs!