NOD januari 2019

@Danielle: Niet teveel op het forum zitten of steeds lezen over alle mogelijke kwaaltjes. (Want voor mijn gevoel is 99% van de dingen die je kunt voelen wel eens als kwaaltje genoemd, if you ask Google). Zoek afleiding, plan dingen in waar je naar uitkijkt.

NOD is WOD geworden. Blij uit bed met test in de aanslag. Test kan nog een maandje mee. Hopelijk hebben de andere dames vandaag meer geluk. Wij gaan door naar februari! 

Dacht vandaag mijn NOD te hebben en maar getest, maar geen streepje te bekennen. Nou weet ik niet precies zeker wanneer mijn NOD is, kan ook nog zondag of maandag zijn. Ga er in elk geval eerst maar van uit dat ik niet zwanger ben en nog ongesteld ga worden. Kan het niet meer tegenvallen en anders zou het zeer welkome verrassing zijn! We gaan het zien. 

[quote quote=10156371]Dacht vandaag mijn NOD te hebben en maar getest, maar geen streepje te bekennen. Nou weet ik niet precies zeker wanneer mijn NOD is, kan ook nog zondag of maandag zijn. Ga er in elk geval eerst maar van uit dat ik niet zwanger ben en nog ongesteld ga worden. Kan het niet meer tegenvallen en anders zou het zeer welkome verrassing zijn! We gaan het zien.[/quote]
Ik duim voor je! 

Goedemiddag meiden,
ik lees al eventjes mee. Mijn NOD was dit weekend. Zwangerschapstest nog negatief (met ochtendurine, test van de Etos?? Iemand ervaring met deze test??). We wachten nog maar even af. Heb kruitvat 2voor5 ook liggen maar die wil ik nog zeker tot eind januari uitstellen, om mezelf geen valse hoop te geven. (Voor zolang ik dit nog volhoud) Mijn cyclus is nog niet helemaal betrouwbaar op de juiste aantal dagen. Schommelt tussen de 29-35 dagen, zit nu op dag 32.
wel sinds vorige week buikpijn (ik noem het menstruatieklachten, vergelijkbaar aan). Veel maagzuur en soms erg duizelig.
donderdag afspraak bij de huisarts staan, wellicht toch dit ook even bespreekbaar maken.
Ik maak nog geen gebruik van ovulatietesten en mijn man en ik hebben het regelmatig gezellig. Heeft iemand toevallig nog tips? Mbt wel of geen ovulatietesten de volgende ronde(als ik wel ongesteld wordt)? Welk merk gebruiken jullie? Of wellicht tips voor andere zwangerschaptest? Hoelang hier nog mee te wachten voor een nieuwe?
sorry voor mijn onzekere gedoe, maar even van me afschrijven lucht op...

JessyW: tip voor een ovulatietest is absoluut Clear Blue Digital. Het kost wat, maar je hebt direct duidelijkheid over je eisprong. En bij mij direct raak. 

Na mijn bericht vanmorgen naar de wc geweest, en helaas kleurt het bij het afvegen roze/rood. Wordt dus ongesteld helaas. Wat dan wel precies klopt is mijn gevoel tijdens de eisprong. Precies elke keer 14 dagen later ongesteld. En die dagen ook telkens geklust, wel jammer dat het niet gelukt is. Ga dus nu over naar februari topic, ronde 4. Iedereen die wel zwanger is of wordt, gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan