NOD januari 2019

@ jessy: maandagochtend even wat urine brengen voor controle. Met een blaasontsteking kun je beter niet te lang lopen. Tot maandag veel drinken, mss is dat al voldoende en gaat t over. 

@ Eliesa 
Heb helaas hetzelfde vanaf begin week 3 elke maand opnieuw meteen zeer duidelijk aanwezige pijn in borsten en krampjes in de buik, waardoor ik gevoelsmatig elke keer al denk te weten dat het niet raak is... Dit is de 3de ronde en ik weet niet hoe het voelt als het wel raak is. Morgen is mijn (N)OD) maar zou zeer verrast zijn als mijn gevoel het mis heeft en het dus wel raak is. Succes allemaal!

Hee dames! Gisteravond met mn vriend afgesproken om vanochtend te testen. Ik was om 5.45 al klaar wakker en moest heel nodig naar het toilet. Tot 6.30 wakker gebleven en uitgesteld maar toen h

Excuus dat ging mis ;)
toen hield ik het niet meer! Vriend wakker gemaakt en testje gedaan maar helaas ook negatief. Nog even een uurtje kunnen slapen, wakker, naar het toilet en rood bij afvegen.. wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he!
Op naar ronde 2 in het februari topic, hopelijk zie en spreek ik jullie daar niet meer:)

MinckieM Ja idd ik ook. Ronde 6 dus herken onderhand de symptomen wel. Vroeg me gewoon ineens af of iemand die al eens zwanger is geweest dezelfde cyclus gevoelens had en dat het toch raak was. Ik moet nog even verder wachten, 22 of 24 nod. Hopelijk weten we gauw een keer of we ons in het begin anders voelen als we aan de beurt zijn. Succes! 

Vanmorgen toch maar weer eens een testje gedaan, maar helaas negatief. Had ik overigens ook wel verwacht. 
Ik bedacht me gisteren opeens dat ik deze maand gestart ben met het slikken van tarwekiemolie. Ik had ergens gelezen dat dat goed zou zijn voor de innesteling. Heeft iemand ervaring met tarwekiemolie? En het langer uitblijven van de menstruatie daardoor? 

[quote quote=10156238]Hoi Dames, Ik vroeg mij wat af, elke cyclus heb ik na de vruchtbare week wat trekkingen in mijn buik, soms gespannen borsten en lage rugpijn heb ik eigenlijk sowieso heel vaak. Deze dingen die ik voel heb ik dus altijd en dan denk ik dus.. geen ander gevoel in mijn lichaam na de vruchtbare week dus het zou wel niet raak zijn. (Zelfs voor de innesteltijd denk ik dit al) Geen andere gevoelens dus alles is daar zoals het altijd is. Ik heb dit al vaker gevoeld en ben nog nooit zwanger geweest dus dat kan het niet zijn en mijn menstruatie komt gewoon weer over een tijdje. Dit vind ik best jammer, want mijn hoop is eigenlijk de 3e week van mijn cyclus al weg. Wat me gauw ook een teleurstelling geeft. Ik weet het die hoop kan killing zijn maar wat zijn we zonder hoop. Wat ik me afvroeg is, zijn er ook dames die zich gewoon hetzelfde hebben gevoeld en die zwanger zijn/waren? Dat je lichaam dus de dingen laat voelen die je altijd hebt en bv zelfs voor NOD menstruatie tekeken en dat het dan toch raak was?[/quote]
Ik heb helemaal niks geks gemerkt. Eerste maand dat ik het probeerde had ik last van heel mijn lijf maar dat kwam denk ik door het ontpillen. Had last van mijn hoofd,rug, borsten en zelfs bij fietsen al een raar gevoel in mijn buik.
Toen ronde 2, nergens last van alleen weer een klein beetje gevoelige borsten als ik ze aanraakte maar zeker niet zoveel als de eerste maand. Niks gemerkt van eisprong en/of innesteling. Op dit moment 10+4 en merk er naast de gevoelige borsten nog weinig van.

Hier nog steeds geen menstruatie, 7 dagen over tijd. Nog steeds een temp die hoger is dan normaal, schommeld tussen de 36,8 en 37,1 (normaal 36,1). De klachten blijven ook als misselijk, onder in de buik ij lies steekjes, gevoelige en pijnlijke borsten.
Ik wacht nog steeds af ondanks het moeilijker word. 

Terug
Bovenaan