[quote quote=10156238]Hoi Dames, Ik vroeg mij wat af, elke cyclus heb ik na de vruchtbare week wat trekkingen in mijn buik, soms gespannen borsten en lage rugpijn heb ik eigenlijk sowieso heel vaak. Deze dingen die ik voel heb ik dus altijd en dan denk ik dus.. geen ander gevoel in mijn lichaam na de vruchtbare week dus het zou wel niet raak zijn. (Zelfs voor de innesteltijd denk ik dit al) Geen andere gevoelens dus alles is daar zoals het altijd is. Ik heb dit al vaker gevoeld en ben nog nooit zwanger geweest dus dat kan het niet zijn en mijn menstruatie komt gewoon weer over een tijdje. Dit vind ik best jammer, want mijn hoop is eigenlijk de 3e week van mijn cyclus al weg. Wat me gauw ook een teleurstelling geeft. Ik weet het die hoop kan killing zijn maar wat zijn we zonder hoop. Wat ik me afvroeg is, zijn er ook dames die zich gewoon hetzelfde hebben gevoeld en die zwanger zijn/waren? Dat je lichaam dus de dingen laat voelen die je altijd hebt en bv zelfs voor NOD menstruatie tekeken en dat het dan toch raak was?[/quote]
Ik heb helemaal niks geks gemerkt. Eerste maand dat ik het probeerde had ik last van heel mijn lijf maar dat kwam denk ik door het ontpillen. Had last van mijn hoofd,rug, borsten en zelfs bij fietsen al een raar gevoel in mijn buik.
Toen ronde 2, nergens last van alleen weer een klein beetje gevoelige borsten als ik ze aanraakte maar zeker niet zoveel als de eerste maand. Niks gemerkt van eisprong en/of innesteling. Op dit moment 10+4 en merk er naast de gevoelige borsten nog weinig van.