NOD Juni 2018

@MPvdK,
Wat vervelend dat je lichaam je weer voor de gek heeft gehouden. Toch bizar hoe dat kan. Hopelijk volgende maand meer geluk. Hou je ons op de hoogte?
 
@Mommy of my Novella,
Dat is behoorlijk onregelmatig nog idd maar wel steeds dichter op elkaar. Ben benieuwd naar einde maand. Hopelijk kun je ons dan goed nieuws vertellen. :)
 
Dank jullie wel allemaal! Het is wel nog een beetje spannend, zo’n licht streepje. Een dikke lijn geeft net meer zekerheid. 
 
@mpvdk wat vervelend! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk! 
@kersjuh ja, heel onregelmatig indd haha! Ik stond er van te kijken dat de eerste ronde een 54 dagen cyclus was, maar juist nog meer toen ik ineens een cyclus had van 24 dagen! Haha. En dan 8 dagen ongie, ook weer een record hoor! Maar zoals ik al zei, op 1 of andere manier heb ik echt een goed gevoel over deze cyclus.. 
@kelj ik snap je hoor! Toen ik van Novella zwanger raakte, was maandag mijn nod, donderdag had ik een heel licht "is dit wel postief?" Test, en die zaterdag met clearblue digital binnen een nano seconde 1-2 weken zwanger! Ik hoop op dezelfde goede ervaring voor jou! 
 
Ik sluit me ook graag bij jullie aan! Even spanning hier droppen: we gaan voor ons 1e kindje, deze maand eerste ronde! Ik ben al een jaar met de pil gestopt, gelukkig want mijn cyclus vloog alle kanten op. Inmiddels stabiel, maar nog wel vrij lang (36 dagen) gelukkig voel ik maandelijks een duidelijke eisprong. Volgend weekend eisprong als het goed is en dan 30 juni mijn allereerste NOD. Zo spannend!
Gisteren voor het eerst onbeschermd geklust, gewoon voor de fun.
@Kelj naar mijn weten is een licht streepje net zo geldig als een duidelijke! Als het goed is verhoogt het hcg heel snel dus hopelijk voor jezelf extra bevestiging. 
@kersjuh ben toch wel benieuwd of het niet gewoon een innesteling was hoor, ik duim voor je!
@MPvdK Bizar he hoe je lichaam kan toneelspelen. Snel door naar je volgende eisprong...
 
 
@Friezin, wolkom ;)
Hebben jullie er expres voor gekozen om eerder al te stoppen met de pil en dan nu te starten? Wel super dat je dan nu precies weet hoe je cyclus is! 
Vind het heel spannend om morgen te testen. Morgen zou mijn eigenlijke NOD zijn, maar lees ook dat je dan niet eens positief hoeft te testen als je wel zwanger bent.. wat een mysterieus iets is het eigenlijk. 
 
Dankjewel! Ik heb er vooral zelf voor gekozen, het stond me ineens tegen. Alsof het een voorgevoel is? In het najaar sloeg ik soms zelfs een complete menstruatie over, dus het was fijn dat we toen nog niet bezig waren. En ik heb hem braaf steeds gewaarschuwd als ik vruchtbaar was, ik wil dat we er echt samen voor kiezen. 
Dat lees ik inderdaad ook, dat eigenlijk nóg een week moet wachten om die bevestiging te hebben. Raar eigenlijk. Zolang je maar niet ongesteld wordt!
 
 
Terug
Bovenaan