NOD Juni 2018

Goedemorgen!
 
Balen MPVANDEK!!!
Het is indd heel bizar hoe onze lichaam ons van de gek kan houden.! 
KELJ gefeliciteerd!!! Streepje is een streepje! Spannend! 
Wij hebben dinsdag onze NOD.
Wel net na het poepen(lekker ook) beetje roze tot erna donkerbruin bloed verlies met afvegen. Nu maar een maandverbandje in gedaan kijken hoe het verder verloopt.

Pfff vreselijk spannend. 2 jongens beide door anti conceptie. Deze keer er bewust voor "gekozen"... Dus weet niet wat ik meeeeee maak....
 
Yeah! Gisteren had ik een smiley bij mijn cb ovulatie test dus daar vandaag flink gebruik van gemaakt! Gisteren door werk en een feestje niks kunnen doen. Nu gaan we maar weer wachten tot het mij NOD is 16Juni. Precies 2 dagen voor onze vakantie. 
Zowel ene zwangerschaps test als nieuwe ovulatie testen gaan mee op vakantie. 
Spannend de maand voor iedereen
 
hoi dames! Ik ben nieuw op het forum, al lees ik al wel maanden mee. Inmiddels ronde 10 voor de eerste. Sinds september bezig na spiraal te hebben verwijderd. Paar keer voor de gek gehouden door mn lijf (cyclus tussen de 22 en 27 dagen) 1 uitschieter van 30 dagen vorige ronde, maar toen heb ik griep gehad...
mijn nod is waarschijnlijk tussen 8 en 12 juni. 
Gister vertelde een vriendin dat ze weer zwanger is...van de derde. Heel erg leuk, voor haar, maar viel toch wel weer zwaar... Hopelijk deze ronde eindelijk een keer raak! 
maar dat wachten...vreselijk!!
ik doe geen ovu testen, want ik ben er in mn hoofd al te veel mee bezig ;)
 
In een andere groep ook al actief. Maar leuk om hier ook mee te kletsen. Na twee miskramen nu 2e ronde. Gister positiefs ovulatietest gehad en seks gehad. Vandaag ook nog maar!
18 juni NOD
 
@Kelj gefeliciteerd zeg! Ontzettend leuk!
Welkom iedereen verder!
 
Hier helaas wat bruinverlies gespot vandaag, ben bang dat het door gaat zetten naar ongesteldheid ?
 
Terug
Bovenaan