NOD Juni 2018

Mn vriend en ik slaan vandaag over. Zn moeder ligt in het ziekenhuis na een operatie aan dr gezicht. Dr jukbeen en kaak waren gebroken na een ongeluk met de scooter. Plus heb ik tot een uur geleden gewerkt en moet ik morgen ochtend om 6u de zaak weer openen... Ik ben een beetje bang dat alle stress en gedoe negatieve invloed gaat hebben op zwanger worden... Morgen sleur ik em de slaapkamer weer in, en we gaan gewoon onze best doen. We willen zo graag een broertje of zusje voor Nova.
 
@Kersjuh uiteraard! Hoe is het met jouw bloeding?
@Mommy volgens mij heeft dat ook heel veel invloed. Ik heb ook het idee dat ik daarom erg onregelmatig ben. Ik ben nu aan het afstuderen en een enorm drukke baan op het moment met veel verantwoordelijkheden. Maar zo te lezen heb jij het ook erg druk als je morgenvroeg weer om 6 uur moet beginnen
 
We zijn echt met een grote groep, wat leuk om ieder haar verhaal te lezen!
Dat er veel positieve testen mogen zijn in juni!
Voor mij nog 9 dagen wachten.. al vermoed ik dat ik ongesteld ga worden, het is ontzettend droog daar beneden. Herkent iemand dit?
 
Ja of het werkt in je voordeel, je bent er daardoor minder mee bezig en minder stressen over het zwanger raken. Kan dus ook positief uitwerken. Kortom gewoon om de dag vrijen en lekker je ding doen en wie weet... Haha
 
Hoi allemaal, 
Ik kom een weekendje niet online, en er is weer veel nieuws te lezen.
Proficiat @kelj! 
@MPvdK en @GlitterS, vervelend zeg. Volgende keer meer geluk!
Voor mij (ons) is het nog lang wachten geblazen. Ik ben al 2-3j gestopt met de pil. Sinds vorige maand hebben we ook de condooms achterwege gelaten :) Ik hou al 2 jaar in een app'je (Clue, echt een aanrader) bij wanneer mijn maandstonden zijn. Dat app'je voorspelt dan je eisprong. Ik voel ook mijn eisprong, en dat komt altijd overeen met de voorspelling in het app'je. 
Mijn NOD zal dus waarschijnlijk pas 29 juni zijn! 
In tussentijd duim ik nog mee voor jullie allemaal 
 
 
Wat een spanning in de groep! 
Mijn eisprong is net geweest en het lijkt alsof ik van alles voel. We hebben exact op het goede moment seks gehad dus het kan vanalles zijn.
ik kan niet nog 2 weken wachten. ?
Welke dames hebben nog meer hun NOD op 16 juni?
 
Terug
Bovenaan