NOD Juni 2018

Heftig Sunshine. Fijn dat je zo streng onder controle bent. Althans, zou ik fijn vinden, kan me ook wel indenken dat je geen circus aan je lijf wil. 
Valentine, dit zei ik ook gister, terwijl ik ergens wel weet dat je genoeg symptomen krijgt na 4 a 5 weken, maar je wil toch iets voelen al he (=lees bevestiging) 
Bij mijn eerste voelde ik niet echt iets, 1ste maand raak en daarna met tandenpoetsen dat ik ging kokhalzen. (11 jaar geleden) bij mijn 2de in de 2demaand raak en kreeg voor nod hele gevoelige tepels. Thats it. (6 jaar geleden) 
Nu voor een 3de kindje is dit onze 1ste maand en tja...ene keer voel ik wat steken en scheurtjes in borsten en nu dus compleet niks. Zou alle kanten op kunnen, ik probeer te wachten tot zaterdag 1 dag voor (vermoedelijke ) nod met een 6 dagen vroeger test. 
Ben overigens 33 jaar. 
 
Ik twijfel wat ik zal doen...toch testen of niet? Ik zit nu op cyclus dag 29. En heb op 5 juni een positieve ovutest gehad. Ik ben nog net geen 14dagen na ovulatie. Maar wel goed in m'n cyclus...en dan zou ik 1 dag overtijd zijn...volgens m'n logboek.
Nu ik me er zenuwachtig over maak voel ik wat krampjes in m'n buik. Maar denk dat t m'n darmen zijn want voel ook een drang daardoor....
Wat zouden jullie nu aanraden? Durf ook weer niet te testen omdat ik bang ben voor negatief resultaat
 
Krokusjes, ik heb vermoedelijk 9dpo getest en positief. Ik weet mijn cyclus niet. Ik ben nl eind febr pas bevallen. Maarnik dacht afgelopen vrijdag ik ga testen want ik maak mezelf gek met de vraag ben ik wel of niet zwanger en wilde vooral de valse hoop wegnemen. Bleek dat ik zwanger ben!
ik dacht eigenlijk daarin wel nuchter: als het negatief is wil ik het nu ook weten. Andere blijf ik mezelf gekmaken. Hoeveel dagen zit je precies na de eisprong ? 
Als het je helpt zou ik gewoon zo’n extra gevoelige test doen
 
Ooh help! Vanochtend bij het afvegen licht roze bloedverlies (klein beetje). Schrok toch wel even en dacht dat ik vandaag dus wel ongesteld zou worden (dag 25 cyclus)...   De rest van de dag niets.. dus nu twijfel ik weer! Even afwachten wat het gaat doen. Ik heb wel eens eerder een korte cyclus gehad.. 
@krokusjes: ik zou denk ik wel een sensitieve test proberen.. je weet maar nooit toch? Misschien ben je al wel een dag over tijd?
Het wordt echt spannend de komende dagen! Voor iedereen die toch negatief heeft getest een knuffel! Ik verwacht ook door te moeten naar de volgende ronde na vanochtend.. nog even volhouden tot eind juni, dan weten we waar we aan toe zijn. 
 
Ik ga denk helemaal niet meer testen meiden. Na die negatieve test gister overtuigd dat ik niet zwanger ben. Al ben ik al 2 dagen overtijd.
Ik ben er ineens helemaal klaar mee gewoon.
Laat die menstruatie maar komen...
FML
 
Terug
Bovenaan