NOD Juni 2018

Ja ga het maar gewoon doen denk ik.... zaterdag getest met een kruidvat early test. Die was negatief. 
Heb nog een clear blue liggen. Doe ik die morgenochten... duimen maar pff 
 
Spannend @Citrus. 
Laten we hopen dat we allemaal voorzichtig feest mogen vieren. 
Al voel ik nu ik dit typ nog vrij weinig... pfff gek makend iets dit. 
 
 
@wannabeamom ja vanmorgen getest en negatief.. Had vanmorgen al een berichtje getypt heb je dan misschien overheen gelezen? 
@joena ik heb precies hetzelfde, test gaf negatief aan laat me dan maar gewoon zsm ongesteld worden want dan kan je er een streep onder zetten en door naar de volgende ronde! 
Vanmorgen dus negatief getest maar nog steeds geen menstruatie. Ook geen bruine afscheiding meer maar gewoon hele normale, misschien iets meer wit/helder en dunner (sorry voor de details maar misschien herkennen jullie er iets van?). Sinds vandaag ook hele pijnlijke zware borsten, vooral toen ik net m'n bh uit deed dacht ik echt jeetje wat voelen m'n borsten zwaar en pijnlijk aan. Als ik loop hou ik ze gewoon vast? nja we wachten maar weer af.... Maar ik word toch wel een beetje ongeduldig nu?
 
Enn ik heb last van gevoelige borsten ... dus waarschijnlijk word ik eind deze week gewoon weer ongesteld. Baal nu al weer niet gelukt waarschijnlijk?? zo gevoel dat ik gewoon onvruchtbaar ben ofzo
 
@lillyy oh sorry, heb ik inderdaad niet gelezen dan! Zal eens kijken of ik hem nog terug kan vinden haha. Maar wat vervelend zeg. Ik weet hoe het voelt ?? ergens hoop ik bij jou en Joena dat jullie vals negatief getest hebben en gewoon lekker zwanger zijn! Maar ik snap wel dat je zoiets hebt van hup bloeden en naar de volgende ronde haha. 
Ik en mn man hebben even flink gebaald en verdrietig gedaan, even lekker gebabbeld en geknuffeld dat helpt altijd zo goed! Nu gaan wij ons weer gereed maken voor ronde 3 ? kom maar op eitjes en zaadjes! 
Mn man uit zn frustratie even op de PlayStation en ik lig lekker in bad ?. 
Volgende week gaan we op vakantie met mijn ouders! Dus volgende ronde is niet echt seks-proef haha dus we zullen zien wat die ronde ons gaat brengen! Maar ik ga ervan uit dat we door mogen naar ronde 4! 
@jalaa wat vervelend zeg! Ik hoop dat je zwangerschap pijnlijke borsten hebt ipv menstruatie borsten.... Maarja dat zijn altijd van die rot symptomen. Hopelijk volgende ronde betere kansen ??
 
Ik had deze maand ook heel zware gevoelige borsten, normaal nooit. En alsnog niet raak. Maarja wil jullie niet ontmoedigen ? ik heb met joena al afgesproken ik niet, Jij wel haha. Zo moeten we het toch allemaal samen doen ?❤
 
@lillyy ik heb hem gevonden! Ik had het berichtje wel gelezen maar blijkbaar over jouw naam heen gelezen, tijdens het werk. Sorry!! 
Maar inderdaad, ik voel mij ook vreselijk... een soort van verraden door jouw eigen lijf. Een beetje van de gekmakende symptomen geven die je nooit ervaren hebt en dan een negatieve test... HOE DAN! ? 
Ik snap je helemaal! Hopelijk een goede ronde 2!! ??
 
@wannabeamom geeft niet, er wordt zoveel gereageerd.. Soms is het moeilijk bij te houden? ik hoop zo dat het voor jullie raak is de volgende ronde! Ik gun het jullie zo??
We houden elkaar wel op de hoogte! 
 
Terug
Bovenaan