@lillyy oh sorry, heb ik inderdaad niet gelezen dan! Zal eens kijken of ik hem nog terug kan vinden haha. Maar wat vervelend zeg. Ik weet hoe het voelt ?? ergens hoop ik bij jou en Joena dat jullie vals negatief getest hebben en gewoon lekker zwanger zijn! Maar ik snap wel dat je zoiets hebt van hup bloeden en naar de volgende ronde haha.
Ik en mn man hebben even flink gebaald en verdrietig gedaan, even lekker gebabbeld en geknuffeld dat helpt altijd zo goed! Nu gaan wij ons weer gereed maken voor ronde 3 ? kom maar op eitjes en zaadjes!
Mn man uit zn frustratie even op de PlayStation en ik lig lekker in bad ?.
Volgende week gaan we op vakantie met mijn ouders! Dus volgende ronde is niet echt seks-proef haha dus we zullen zien wat die ronde ons gaat brengen! Maar ik ga ervan uit dat we door mogen naar ronde 4!
@jalaa wat vervelend zeg! Ik hoop dat je zwangerschap pijnlijke borsten hebt ipv menstruatie borsten.... Maarja dat zijn altijd van die rot symptomen. Hopelijk volgende ronde betere kansen ??
Ik had deze maand ook heel zware gevoelige borsten, normaal nooit. En alsnog niet raak. Maarja wil jullie niet ontmoedigen ? ik heb met joena al afgesproken ik niet, Jij wel haha. Zo moeten we het toch allemaal samen doen ?❤