NOD Juni 2018

@Citrus zit ik in mijn hoofd over mijn eerste zwangerschap maar je bedoelde de reden dat het even duurde ... denk ik... sorry maar dat we even bezig waren ben ik alweer bijna vergeten door alle narigheid. Maar nee ik weet geen reden. Ik werd spontaan zwanger binnen een jaar. Ik heb wel ruim 20 jaar de pil geslikt. Cyclus wel wel meteen op gang qua regelmaat. Maar ik heb nooit getempt etc

@wannabemom geloof me als ik zeg dat ik dar voor jou ook niet hoop. Maar ik was nu binnen drie maanden na mijn bevalling zwanger en dat terwijl ik half mei nog bij gyn zat omdat mijn cyclus niet ik gang kwam. Veel te kort was de cyclus. En toen zei hij je gaat over 8 tot 10 dagen menstrueren en toen werd ik het weer veel eerder. En had een cyclus van 18 dagen. Daarmee word je niet zwanger. Maar dat was wel mijn laatste menstruatie ! Ineens ben ik zwanger !

@ttessy dank je wel voor je lieve woorden. Ik was er nu ook veel mee bezig omdat die cyclus van me maar niet op gang kwam. Vorige keer toen ik zwanger werd alles op z’n beloop gelaten. Geen temperatuur bijgehouden of iets. Nu de eerste maand datnik temp en er heilig van overtuigd ben dat we toch nog op het verkeerde moment hebben gesext, blijk ik zwanger. Dus iedereen kan zeggen je moet er niet te veel mee bezig zijn... 

@sunshine wat een heftig verhaal zeg! Wat een nare tijd hebben jullie gehad. Vooral omdat ze ook geen oorzaak hebben gevonden, lijkt mij dan moeilijk bij het verwerken. 
Wel heel erg fijn dat jullie nu weer een positieve periode staat te wachten! Je zult natuurlijk tot je het kindje in handen hebt, gezond en wel, vreselijk onzeker en bang zijn! Ik wens jullie al het goeds, dat het een gezond kindje mag worden ??❤ probeer er ook van te genieten! Dit nieuwe wondertje ?

@Sunshinexxx: jeetje wat heftig om te lezen zeg. Echt vreselijk. En wat oneerlijk he ? Dat zo'n ventje gewoon de kans niet heeft gekregen om wat voor reden dan ook. In mijn omgeving ken ik dit verhaal van 2 kanten. Bij allebei de baby overleden rond 9 maanden zwangerschap. Dus ik weet hoe enorm heftig dat is en ook die bevalling dan. Ik wens je echt alle sterkte die je maar kan krijgen! En dat alles gewoon helemaal goed mag gaan dit keer! Dat is bij de meiden waarover ik net vertelde allebei goed gekomen. Die hebben erna gewoon nog een gezond kindje op de wereld gezet zonder problemen...@Leahboer: wij zitten in hetzelfde schuitje ;)! NOD 17 juni! 

@sunshine dat geloof ik ook echt wel, je gunt wat jij meegemaakt hebt niemand! 
Ik denk dat er mee bezig zijn geen kwaad kan! Als je maar geen stress ervaart en er ziek van word. Ik ben weinig vrouwen tegen gekomen die er niet mee bezig zijn, Ja degene die na 1x schieten gelijk raak waren die zeggen er niet mee bezig te zijn geweest... maarja als je al teleurgesteld bent een keer. Dan groeit dat bezig zijn vanzelf met de dag! 

Ah Sunshine, wat een verdrietig verhaal. Het klinkt als een enorm heftige tijd en kan me heel goed voorstellen dat je het er nu ook nog steeds moeilijk mee hebt. Gelukkig blijft het kindje altijd je hart - je draagt het in die zin voor altijd met je mee. 
Pff ik voel vandaag eigenlijk niets en maak me daar nu alweer zorgen om. Ik ben arts en het lastige is dat ik prima veel kennis heb over dit onderwerp, maar als het over jezelf gaat is het zo moeilijk! Daarom vind ik het ook heel fijn jullie verhalen te lezen. 
Zijn er ook vrouwen die meelezen die niet hebben gevoeld? Geen misselijkheid, geen pijn, geen vermoeidheid? Pff tot zaterdag wachten lijkt nog een eeuwigheid!! 

Joena: wanneer ga jij testen? Moet je nu echt nog met ochtend urine testen na je NOD. Ze zeggen toch dat het altijd beter is.
Zoiezo weinig vertrouwen in al die goedkope strips van Action. Sensitest. Kruidvat etc.
Ik doe gewoon 1 keer de digitale van CB. 10 euro bij Wehkamp en dan weet je het maar ook. :)

Ik weet niet zo goed wanneer mijn NOD is, maar hij zou wel in juni moeten zijn. Eerste cyclus sinds stoppen met pil duurde 30 dagen. De 2e 23 dagen. En zit nu op 25 dagen. M'n streven is te wachten met testen tot de laatste dag van de maand. 

Terug
Bovenaan