NOD Juni 2018

@sunshinexxx ik zit 13dagen na m'n eisprong nu. 
Jij hebt dan aardig op tijd getest nog ja. Pff de zenuwen gieren nu echt door m'n lijf joh!! Ik heb wel een early test liggen van de action. In mijn omgeving hoor ik goede berichten erover en de ovutesten ervan werken bij mij super. Heb een CB digital maar die bewaar ik als ik echt een normale positieve test heb en dan die gebruiken om te zien hoe ver ik ben. Ik kan nu een dag over tijd zijn..of dan net 1 dag voor NOD. Dus hoe dan ook niet erg vroeg met testen. 
 
Grrrr ik weet niet wat te doen..ben zoo bang voor een negatief resultaat. En kan nu niet met ochtend urine doen natuurlijk. Ik kan morgen vroeg dan een test doen.....en als t dan negatief is naja dan weet ik dat ik naar de volgende ronde ga.  
 
@Krokusje: snap dat een negatief resultaat niet leuk is. Maar je bent zwanger of je bent het niet. Daar verandert een test niks aan ;) Alleen dat je duidelijkheid hebt! Anders dan merk je morgen wel dat je niet zwanger bent, mocht dat zo zijn....
 
Spannend krokus, ik zou morgenochtend met die sensi gaan testen. Morgen zit je op je bod en anders miss nog net niet maar met een sensitest...ik duim met je mee! 
 
Joena, ik duim nog steeds hoor 
Flamingo. Jammer! Vorige maand had ik ook 1x rood en daarna pas de volgende dag weer :(  alhoewel ik natuurlijk nog steeds voor je hoop dat het geen menstruatie is. Je leest ook zat feiten dat bloedinkjes erbij horen. 
Ik zit, zoals ik al zei, ook behoorlijk in spanning. Miss ga ik woensdag wel testen met sensitest haha...kan echt moeilijk wachten tot zaterdag ?
 
@krokusjes ik heb ook met een test van action getest. En gisteren had ik overdag getest en kwam er ook een streepje. En het is wat Joena zegt, je bent zwanger of niet en je kunt het dan maar gewoon beter weten. Daarom testte ik vrijdag al. Niet bij nagedacht dat ik op 9dpo zat. Ik had voor mijn zwangerschap gemiddeld cyclus van 25 dagen en was daar van uit gegaan. Vrijdag was mijn 26e dag. Volgens FF zat ik op 9dpo
 
Pff heftig verhaal Sunshine. 
 
Wel fijn om te lezen dat ik niet alleen ben in mn twijfels.
inmiddels ben ik 5 dagen overtijd. Maar omdat mn cyclus nog zo wisselvallig is weet ik niet zo goed wanneer ik nou weer moet gaan testen.... wat zeggen jullie? 
 
@Sunshineexxx ik denk dat ik morgenvroeg dan toch maar ga testen met een early......dan weet ik gewoon hoe en wat.. 
@GetwDo als je 5 dagen overtijd ben zal ik ook dan morgenvroeg een testje doen.. ik hoop voor je dat het raak is!?
 
Ik heb dinsdag 26e pas mijn NOD als het goed is. 
Van mn vriend mag ik niet voor het weekend weg testen. Hij zegt... je moet gewoon wachten tot je denkt dat je niet meer ongesteld wordt. Dus ik zal denk ik nog zeker ruim een week wachten. Heb al 2 Digitale CB testen liggen dus die blijven er maar in zitten tor het tijd is om te testen.. moeilijk hoor wachten .. 
 
Terug
Bovenaan