NOD Juni 2018

@joena ja dat is echt heel confronterend hoe blij je ook voor de ander bent je gunt het jezelf ook! Ik hoop ook echt dat je nu snel zwanger mag raken je hebt lang genoeg in spanning gezeten!! HOP ik de volgende ronde en jij nu  een baby vind ik een goede deal! ?? weet je al wanneer je gaat testen? ??????????????????

@Wannabemom: hahaha ja dat vind ik ook een goede deal zeg ;)! Maar ik reken er al helemaal op dat ik ongesteld ga worden. Ik voel alleen NIKS. Geen kramp, geen pijn, geen niks geen nada :p Dus je zou denken niet zwanger en geen OD.  (???)Ik wil eigenlijk niet meer testen... :( Want ik verwacht elk moment wel een keer mn menstruatie. Dus ik wacht denk deze week gewoon af. 

@Wannabemom: ik ken trouwens wel wat je schetst. Ik wil al kindjes sinds mn 25ste. Mijn relatie heb ik helaas toen verbroken op mn 29ste. Mn hele toekomstbeeld viel wel in duigen toen. Ik dacht fuck.... gelukkig kwam ik mn huidige vriend tegen vlak voor mn 30ste! Nog nooit zo happy geweest en dat alles klopt. Alleen woonde hij op 1,5 uur rijden van mij. Nu in maart zijn huis verkocht. En echt samen een leven aan het opbouwen. Nu net 32.... en dan denk je: JA! NU wil ik het zo graag en is het ook goed voor die kleine. Een warm nestje met alles erop en eraan. Hebben het goed voor elkaar allebei een goede baan! En dan is het niet direct raak ;) Helaas... maar weetje: als het je gegund is, dan komt het!!! Keep the faith! Doe ik ook hoe lastig ook

@Sunshine: ik weet dat het technisch natuurlijk zo snel kan, maar ik was er zo overdreven mee bezig, wilde het eigenlijk even gaan loslaten. Wat vreselijk dat ook jij door zo'n vreselijk ervaring heen moest en wat heerlijk dat je nu dan weer zwanger bent. Voor jou vast ook en heel spannend en doodeng. Ik duim ook voor jou dat alles nu goed gaat!
@Joena ik had bij mijn eerste zwangerschap pas bij 18DPO een heeeeeele vage streep, toen was ik al ruim 4 dagen overtijd en ik wist zeker dat ik zwanger was. 
Dat dubbele jaloerse gevoel, dan voel ik mezelf zo slecht. Aan de ene kant gun ik iedereen een gezond kindje. Juist omdat zoveel mensen meemaken dat het niet vanzelfsprekend is. Maar je gunt het jezelf toch het meeste. Als ik dan weer een aankondiging zie op FB of Insta denk ik...gvd...
Ik was van te voren vooral druk met het wel zwanger kunnen raken, had de angst dat dat heel lang zou duren. Nooit gedacht aan de mogelijkheid een miskraam te gaan krijgen, terwijl je ook weet dat die kans heel groot is (zeker in het begin). Onze miskraam bij 9wk hakte er dan ook flink in de eerste keer.

@joena ik hoop dat je juist nu je niks merkt en geen symptomen hebt het raak is hihi. Een extra verassing als je op je menstruatie aan het wachten bent! Deze week gaat nog spannend worden met al die dames die nog de NOD krijgen!!! 
@Ttessy ik kan mij voorstellen dat je nu super onzeker bent en natuurlijk de kans op miskraam wel in je hoor hebt. Wat het extra spannend gaat maken. Lijkt mij heel heftig! Dat wens je niemand toe. Ik hoop dat het voor jullie nu wel mag lukken ??

Ha dames

Zo hier huisje weer aan kant en lekker een beetje afgeleid daardoor.
Hier 2 dagen overtijd en nog geen menstruatie. Wel al 2 dagen beetje krampen maar verder niks.
Zaterdagochtend een negatieve test dus ik wacht nog maar even met testen...
Denk dat ik het woensdag doe. Dan weet ik pas echt iets zeker. Wel ontzettende aderige borsten en zwaar dat ze zijn...

Weet niet maar wacht maar af.

Xxx 

Hier pijnlijke borsten en heeuull veeuull kramp. Ik begin ergens te denken dat als het raak is, het misschien niet helemaal goed gaat... De pijn trekt door tot aan mn lies en linker been. We blijven nog even geduld houden en doen denk ik zaterdag een testje als ik nog geen menstruatie heb... 

@Citrus je mag me er alles over vragen. De reden dat ik het niet meteen allemaal hier neer zet is omdat wellicht niet iedereen het wil horen. Dus voor degene die niet willen weten over mijn doodgeboren zoontje, lees door naar het volgende bericht. 

Nee, er is geen oorzaak gevonden. Hij was af. En perfect. En omdat ik al 28 weken was, levensvatbaar. Maar zijn hartje stopte in mijn buik. Wiegendood in de buik noemen ze het. Omdat ik al zover was waren we ook verplicht een uitvaart te regelen. Het was een heel heftige tijd en dat is het nog. Ik ben zo dankbaar dat ik weer zwanger mag worden (ik ben nl ook “al” halverwege de dertig. Is niet oud volgens gyn maar zo voel ik me dan). Ik vind dit heel erg spannend allemaal. Ik ga heel vele extra controles krijgen. Ik sta nu onder strenge controle van het ziekenhuis. Elke twee weken een echo. En de eerste is begin juli. 

Terug
Bovenaan