@Sunshine: ik weet dat het technisch natuurlijk zo snel kan, maar ik was er zo overdreven mee bezig, wilde het eigenlijk even gaan loslaten. Wat vreselijk dat ook jij door zo'n vreselijk ervaring heen moest en wat heerlijk dat je nu dan weer zwanger bent. Voor jou vast ook en heel spannend en doodeng. Ik duim ook voor jou dat alles nu goed gaat!
@Joena ik had bij mijn eerste zwangerschap pas bij 18DPO een heeeeeele vage streep, toen was ik al ruim 4 dagen overtijd en ik wist zeker dat ik zwanger was.
Dat dubbele jaloerse gevoel, dan voel ik mezelf zo slecht. Aan de ene kant gun ik iedereen een gezond kindje. Juist omdat zoveel mensen meemaken dat het niet vanzelfsprekend is. Maar je gunt het jezelf toch het meeste. Als ik dan weer een aankondiging zie op FB of Insta denk ik...gvd...
Ik was van te voren vooral druk met het wel zwanger kunnen raken, had de angst dat dat heel lang zou duren. Nooit gedacht aan de mogelijkheid een miskraam te gaan krijgen, terwijl je ook weet dat die kans heel groot is (zeker in het begin). Onze miskraam bij 9wk hakte er dan ook flink in de eerste keer.