Hoi allemaal!
Goh wat een verhalen... Al die negatieve testen, maar toch de menstruatie die wegblijft. Vervelend die onzekerheid! Langs de andere kant: geen menstruatie is nog steeds goed nieuws
Bij mij (ik zit nu op 7 DPO) blijft alles hetzelfde: spierpijn, hoofdpijn gisteren, moe (en veel slapen). Vanmorgen last van mijn maag, maar niet misselijk. Dat is nog steeds zo. We wachten af. Ik ben wel voorzichting enthousiast, want de symptomen lijken erg op mijn eerste zwangerschap (die eindigde in een MK). Zelfs de DPO dagen waarop die symptomen voorkwamen komen overeen.
Voor diegenen die zich verraden voelen door hun lichaam: het zou kunnen dat je eitje bevrucht was, maar dat de innesteling niet is gelukt. Dat was dus zo bij mijn eerste zwangerschap. Ik had super duidelijke symptomen die ik nooit tevoren heb gehad. Maar toch (na dagen overtijd te gaan) de menstruatie/miskraam. Hoe heb ik dat gemerkt?
- Mega heftige menstruatie die begon met een enorme pijnscheut
- Nog steeds tijdens menstruatie de zwangerschapssymptomen - heeft best lang geduurd tot mijn pijnlijke borsten weer normaal voelden.
Ik weet niet of jullie dit beter doet voelen, of net nog slechter (sorry dan...), maar je lichaam houdt je niet altijd voor de gek.
BO GA