NOD Juni 2018

Jaa ik vind het leuk om elkaar te volgen ? wie weet raken we tegelijk zwanger haha. Toch leuk dat ergens in Nederland jullie rond lopen met dezelfde gedachtes en gevoelens 
 
Ja vind ik ook! Idd fijn dat we zo'n steun bij elkaar kunnen vinden. En 't zou super leuk zijn als we tegelijkertijd zwanger mogen zijn?
 
Vanmorgen een test gedaan en die is negatief. Ben ook niet ongesteld... Helemaal schoon. 5 juni had ik een positieve ovutest.. dus kan ook zijn dat daardoor het misschien nog 2 dagen verschoven is omdat ik een latere eisprong heb gehad...pff ben echt benieuwd.. hopelijk is de innesteling later en test ik over paar dagen positief.... Wil dat zo graag!
 
@Krokusjes, spannend...irritant he dat het allemaal op zich laat wachten. 
Ik probeer me een beetje in te houden met forum bezoeken maar het liefste lul ik er de hele dag over.
Ben nog steeds wel ongelovig, wilde vanochtend weer een test doen. Just to be sure. Ik denk dat ik daar vrijdag toch aan ga toegeven. Om te kijken of de lijn donkerder wordt...
Na gisteren nu vandaag (nog) geen spotting of bloed gezien. Ook niet vanochtend. Gisteren nog 2 x een piepmini klein beetje roze gezien. Ik had gisteren onwijs last van mijn buik/onderin mijn vagina, nu een beetje grieperig zoals ik me al de hele maand voel.
Succes voor de mensen die nog gaan testen!!
 
Wat een verhalen meiden!!! Voor degene met een negatieve test: kop op!! Ik was gister ook bloed chagrijnig... dus weinig gereageerd. Wilde niet bot over komen hahaha. Heb bijna mn laptop met werk in tweeën gesmeten ???
Ik nog steeds geen menstruatie. Dag 3 overtijd... maarja dat is wel eens eerder gebeurd. Ben snel gaan plassen net ?. Ga niet testen.
 
@krokusje: ik heb precies hetzelfde. Zou 17 juni NOD hebben maar veel later een positieve ovulatietest gehad. Snap sowieso niet waarom mn cyclus ineens zo lang is. Zit nu op dat 35..... normaal 31 a 32 dagen ?
 
Voor iedereen die negatief getest heeft : echt balen! Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben.Ik heb een CB met indicatietest gedaan en ben tussen de 4 en 5 weken zwanger. Ik heb 3 juli mijn eerste echo bij de gyn. Erg spannend.
 
Hoi allemaal! 
Goh wat een verhalen... Al die negatieve testen, maar toch de menstruatie die wegblijft. Vervelend die onzekerheid! Langs de andere kant: geen menstruatie is nog steeds goed nieuws :) 
Bij mij (ik zit nu op 7 DPO) blijft alles hetzelfde: spierpijn, hoofdpijn gisteren, moe (en veel slapen). Vanmorgen last van mijn maag, maar niet misselijk. Dat is nog steeds zo. We wachten af. Ik ben wel voorzichting enthousiast, want de symptomen lijken erg op mijn eerste zwangerschap (die eindigde in een MK). Zelfs de DPO dagen waarop die symptomen voorkwamen komen overeen. 
Voor diegenen die zich verraden voelen door hun lichaam: het zou kunnen dat je eitje bevrucht was, maar dat de innesteling niet is gelukt. Dat was dus zo bij mijn eerste zwangerschap. Ik had super duidelijke symptomen die ik nooit tevoren heb gehad. Maar toch (na dagen overtijd te gaan) de menstruatie/miskraam. Hoe heb ik dat gemerkt? 
- Mega heftige menstruatie die begon met een enorme pijnscheut
- Nog steeds tijdens menstruatie de zwangerschapssymptomen - heeft best lang geduurd tot mijn pijnlijke borsten weer normaal voelden. 
Ik weet niet of jullie dit beter doet voelen, of net nog slechter (sorry dan...), maar je lichaam houdt je niet altijd voor de gek. 
BO GA
 
Terug
Bovenaan