NOD Juni 2018

Wat een spanning in de groep! 
Mijn eisprong is net geweest en het lijkt alsof ik van alles voel. We hebben exact op het goede moment seks gehad dus het kan vanalles zijn.
ik kan niet nog 2 weken wachten. ?
Welke dames hebben nog meer hun NOD op 16 juni?
 
@Beautygirl. Ik heb mijn NOD 1 dagje eerder. Verwacht 15 juni, vind het heel spannend deze keer. Je hoopt toch na 5x een positieve test in handen te hebben. 
Ik had gisteren echt overal last van.. zere borsten, steek in onderbuik, last van onderrug.. zal dat de eisprong zijn geweest? 
Nu nog maar 2 weekjes wachten.. zal wel leuk zijn zo n dag voor vaderdag. 
 
@GlitterS, balen zeg! Op naar maar weer een volgende ronde. 
Bij mij ook een negatieve test en dus voor mij op naar ronde 2. Wil deze maand echt proberen er niet zoveel mee bezig te zijn in mijn hoofd. Geen ovu testen doen want als die is als vorige maand voel ik hem toch wel. Gewoon lekker klussen en daarvan genieten en dan weer afwachten.. 
 
@brilaapje oh voor jou ook spannend. Heb je geen ovulatie testen gebruikt? 
Hier weet ik door de CB ovulatie testen dat ik 100% mijn eisprong heb gehad. Eerdere maanden wist ik het niet zeker en zat ik er dus ook af en toe naast. ?
wanneer wil je gaan testen? Op vaderdag? Wij gaan samen testen en doen het op corfu ergens na mijn NOD als het nodig is en ik niet menstrueer. Wij vertrekken namelijk de dag na vaderdag
 
Oh dat je dat kan beautygirl, ik heb waarschijnlijk al een paar dagen voor m'n nod de eerste test al wel gedaan haha ik kan echt niet zo lang wachten ?
 
@merelvh ja, dat kan ik wel met moeite. Ik wil geen stress hebben voor de vakantie en omdat ik een onregelmatige cylcus heb kan ik beter is later testen al weet ik bijna gewoon zeker door mijn eisprong dat mijn NOD deze keer rond 16 juni ligt. Ik test tegenwoordig liever overtijd dan dat ik eerder test. (Doe ik pas sinds mijn vorige cylcus) 
 
Haha.. ik had wel testjes gebruikt maar iets verkeerd ingekocht. Op het moment dat het nodig was waren ze op. (Super dom).
Maar ik weet in ieder geval zeker dat ik mijn eisprong nog niet voor vrijdag gehad heb. 
Ik wil dan inderdaad op vaderdag testen als ik niet ongi wordt. 2 dagen na mijn NOD. ben al eerder teleurgesteld geweest en wil dat natuurlijk voorkomen. 
Wat super spannend allemaal dames. Ik duim voor jullie allemaal mee.
 
Terug
Bovenaan