NOD Juni 2018

@ Sjamee Zo spannend :) Ik denk dat ik echt gewoon dinsdag ga afwachten. Heb zo duidelijk mijn ovulatie gevoeld dat ik zeker ben dat ik dinsdag mijn menstruatie zou moeten krijgen. Heb geen zin om net zoals vorige maand heel de tijd teleurgesteld te zijn. 
Die druk in de onderbuik is exact was ik voel! Het lijkt wel alsof er een balon in mijn onderbuik zit. Ik ben ook al veel naar het toilet gemoeten, maar nog geen rood/roze afscheiding of zo. 
 
Ha allen,
Pff vanochtend plotseling daling in temperatuur terwijl zaterdag pas mijn nod is :(. En dacht dat ik zoveel voelde!!
Temp is niet niveau van voor ovulatie, maar wel echt een 0.2 graad daling en op zelfde tijdstip als normaal gemeten zonder andere gekke dingen. Arghhhh ik vind het zo jammer als het nu weer niet is gelukt! 
Wilde hier een foto plaatsen van curve, maar dat lukt geloof ik niet vanaf telefoon. 
Ben helemaal chaggi hiervan :(, sorry!! Nu wil ik dan ook gewoon snel ongesteld worden - klaar hiermee nu.
Voor diegene die nog moeten wachten, spannend!! Ik probeer nooit eerder dan nod te testen; als t negatief wordt houd ik toch een sprankje hoop dan - dus het doet dan niet echt iets voor mij!
 
 
 
Ik heb even de app Flo gedownload en idd het is een fijne app zover ik nu zie? bedankt voor de tips! Ik zal niet zoveel meer reageren maar ik lees alles wel mee. Hopen dat we de volgende ronde allemaal meer geluk hebben! En voor degene die nog aan 't  wachten zijn ik duim voor jullie?
 
Valentinee ik wil je geen valse hoop geven, maar temp morgen gewoon weer. Ik heb een daling gehad 5 dagen voor NOD van bijna 0,3 en dat bleek de innestelling te zijn. Ik ben namelijk zwanger!
 
Na maanden van meelezen ook maar eens meeschrijven :)
sinds januari bezig voor de eerste, komend weekend weer d-day! Zou het nu dan raak zijn? Heb zelf geen enkele hoop, en als het weer niet is gelukt maar eens langs de huisarts.
heb sinds het stoppen met de pil direct een aardig regelmatige cyclus (kortste 26, langste 29 dagen). Ik voel Mn eisprong altijd erg goed, om te bevestigen deze ronde maar ovulatietesten gebruikt. En vermoeden werd bevestigd: eisprong komt pas rond dag 21, en wordt telkens een week later al weer ongesteld :( mensen hier ervaring mee?
 
@Ananasss: spannend zeg. Hier ook bezig sinds januari. Frustrerend he ? Ik al 4 dagen overtijd inmiddels en negatief getest. Laat die menstrautie bij mij maar komen...Maar waarom (nu) al huisarts ? Je bent nog niet zo heel lang bezig. Geloof dat 70% binnen 6 maanden zwanger raakt en 85% binnen een jaar o.i.d. En als je ook gewoon je eisprong voelt ? Kwestie van geduld dan toch ?
 
Hè joena!
leuk, lopen we gelijk op. Ja dat wachten telkens, pffff haha. Om eerlijk te zijn hadden wij er op gerekend dat t wel 6 maanden kon duren voordat ik mijn cyclus terug zou hebben, dus wat dat betreft niks te klagen!
ik vraag me alleen steeds meer af of een eventueel bevrucht eitje zich wel kan innestelen in mijn geval, aangezien ik 7 a 8 dagen na Mn eisprong al ongesteld word. Lees hier allemaal dingen mensen die rond 9 dpo hun innesteling merkten, maar dan ben ik al lang weer ongesteld!
ach, misschien maak ik me ook wel zorgen om niks ;)
 
@Ananass: laten we hopen dat we asap ook tegelijk zwanger zijn dan ;) Dat zou leuk zijn :D Mijn cyclus is wat langer. Leek eerst regelmatig met 33, 31, 31 en toen 32. Toen helaas 35 en wacht nu nog (dag 38 inmiddels). Dussss ook wel balen.Ja ik snap wat je bedoelt. Dat zou ik niet zo goed weten. Ik heb een positieve ovulatietest gehad op 8 juni. Dus zou dan 22 juni ongesteld moeten worden als we van 14 dagen uit gaan. Afwachten dus.......
 
Terug
Bovenaan