NOD Juni 2018

Ik kon het weer niet laten net getest met de kruidvat 2v5, 4 dagen voor NOD maar negatief. ☹️.
Nog maar weer verder wachten dus.
 
@Ananass: Ik had op 9 dpo een positieve zwangerschapstest!Als je ouder bent dan 35 zou  ik inderdaad na een half jaar naar de huisarts gaan. Anders is het pas na een jaar dat ze wat gaan doen. Maar je kunt uiteraard even een vrijblijvend gesprekje aangaan, als je dat gerust stelt. Hou er wel rekening mee dat ze je niet zomaar doorsturen. Maar het kan je ook geruststellen en dat je zo ineens zwanger bent (had ik bij mijn eerste namelijk ook :)
 
Jammer Depss :-(( had leuk geweest als de test nu al positief was. 
Ga voor je duimen dat hij snel positief is en je niet meer ongesteld wordt.
 
@Sunshinexx; dankjewel voor lieve reactie! Ik zit dus alleen op 12 dagen na ovulatie, en had het gevoel dat ik afgelopen zondag mijn innesteling voelde... Maargoed; waarschijnlijk haal ik me weer heel veel in mijn hoofd! 
Zal moeten wachten tot zaterdag... of zouden jullie eerder testen zodat je t alvast gewoon weet? 
Wat jammer Depps! Jij hebt dus ook zaterdag je nod? Heb je het gevoel zwanger te zijn? 
En Joena, wat frustrerend dat cyclus zo lang duurt! Wanneer heb je ook alweer voor t laatst een test gedaan? Dan was je eisprong waarschijnlijk ook veel later dan je eerder dacht... Houd je je temperatuur bij? 
Ik ben maandag bij gynaecoloog geweest. Ik heb pcos, maar laatste maanden vrij normale cyclus tussen 28 en 38 dagen. Maar hij adviseert toch clomid te gebruiken omdat je dan zeker een eisprong krijgt. Maar in mijn ziekenhuis maken ze dan geen echo op dag 14, dus hij zei gewoon 3x per week sex en dan afwachten... Gebruikt iemand van jullie clomid? 
 
 
Hoi! 
Wauw, wat nieuwe gezichten :)  gezellig en welkom! 
Jammer Deps! Je bent iig niet de enige ongeduldige hier haha. 
Joena, mega frustrerend! Dag 38! Door stress (veel over nadenken etc) zou menstruatie uit kunnen blijven. Miss even met wat vriendinnen afspreken en het over alles behalve baby's hebben? Etentje of bios of lekker avondje in bad met boek. Ik hoop dat je snel verder kunt. X
 Ananas,  de "regel is dat je 14dgn na eisprong ongesteld wordt. Dus net cyclus van 22 dagen heb je gerekend vanaf 1ste dag menstruatie, op dag 8 je eisprong. Kun je daar wat mee? En dat je enorm gevoelig bent en daarom toch positieve ovu hebt. Bij mij werkte hij juist weer niet. Dus dat is natuurlijk zeker een optie. 
Hier nog geen nieuws. Geen roze meer gehad dus zou nog steeds heel goed innestelingsbloeding geweest kunnen zijn en voel mij niet zwanger haha. Niet moe, geen gerommel meer en geen gevoelige borst(jes) ;)  morgen een testje! 4 dagen voor nod met gevoelige test.
Duimen jullie mee??
 
 
Dankje Valentine!!! Zondag idd. 
Duim voor jou ook. Als het eerder kan dan zou ik testen ja. Wel met gevoelige test. Zelf erg goede ervaring met sensitest 6 dagen voor nod. Bij vorige 2 zwangerschappen getest. Ze gaven positief aan whahaha...altijd goed toch? 
Nee alle gekheid op een stokje...ik vind ze simpel, leuk geprijsd en duidelijk. 
Intussen al een idee wanneer je een gokje gaat wagen? 
 
Terug
Bovenaan