NOD Juni 2018

Pff Joena ik leef zo met je mee! Wat frustrerend dat die menstruatie ook niet doorzet. Weet je wel wanneer je eisprong was doordat je het gevoeld hebt of getest met ovulatietesten?
 
 
 
Dat is wel heel frustrerend Joena begrijp dat je gewoon duidelijkheid wilt of verder naar de volgende ronde.
Spannend Citrus! Hopelijk voor jou wel gewoon vroeg positief. Ik had net tijdens het koken een enorme steek. Kan dat nog iets van een innesteling zijn op 11 DPO? 
 
@Friezin: Ja ik heb denk ik mijn eisprong 6 dagen later gehad deze maand. Heb positief getest op vrijdag 8 juni (denk ik want heb maat 3 dagen getest omdat ik niks had gemerkt de week ervoor en normaal wel steken onderin). Dus als dit klopt is de kans groot dat ik vrijdag oid ongesteld word.
Thanks voor jullie lieve woorden meiden. Heb net geporbeerd mn frustratie bij mn vriend te uiten. Normaal altijd op 1 lijn maar hij snapt me niet. Wat is er dan??? Je bent er teveel mee bezig. Dat is wat ik te horen kreeg... En als ik dan uitleg dat ik ongesteld wil worden vanwege die negatieve testen en dag 38 snapt hij het helemaal niet meer. Zucht... 
 
ik ben al 3 dagen super vermoeid...
ik verwachtte vandaag dat ik eventueel innesteling zou merken, maar heb niks gemerkt, dus de moed is wat in m'n schoenen gezakt.
Vanaf wanneer zou ik kunnen testen? Mijn ovulatie was op 11 juni. NOD op 25 Juni. Thanks! :) 
 
@Joena, ah dit herken ik zo! Mijn vriend zei ook meteen omdat ik chaggi was over die gedaalde temperatuur dat ik het te groot maakte en het los moet laten (daar zit misschien wel iets in ;), maar je mag ook gewoon even ergens van balen! En dat die menstruatie niet komt is ook gewoon heel frustrerend. Hopelijk gebeurt het idd vrijdag. Misschien is het handig om ook temperatuur te meten als je eisprong op wisselende momenten komt? Dan weet iig zeker wanneer je hem ongeveer hebt gehad?
@Deps, volgens mij kan innesteling tot ongeveer 12 dagen? Is zaterdag ook jouw nod? 
@Citrus, heb besloten ook morgen alvast te testen - 2 dagen voor nod is hopelijk niet te vroeg. Als de test negatief is plus opnieuw lage temp dan weet ik ook meteen waar ik aan toe ben! Allebei morgenochtend dus toch :)? Ik denk wel echt dat mijn metruatie er aan komt, heb af en toe ook verdachte krampen. Wel veel afscheiding, maar dat kan volgens mij ook voor menstruatie... 
@Ladyance; volgens mij kan zo’n vroege test vanaf 5 dagen voor nod, bij jou de 25 dus. Maar dan is ie maar betrouwbaar bij 80% van de zwangerschappen, dus als ie negatief is nog steeds een kansje op fout-negatief. 
 
 
ik denk dat ik toch maar wat ga wachten. Ik heb er namelijk weinig vertrouwen in en die negatieve testen hebben een enorm effect op mijn gemoed :( 
ik moet wel zeggen dat ik mijn vermoeidheid erg 'suspicious' begin te vinden ;) ook heb ik plots aftjes in mijn mond... toeval?
 
Terug
Bovenaan