NOD Juni 2018

Joena: girlllllll ga ik zeker doen!! ?
Valentina. Spannend!! Zelf wordt ik bij tempdaling meteen zelfde dag nog ongesteld, bij jou kan dit ook een innestelingsdip geweest zijn he, in dat geval zou morgen wel te vroeg zijn. Toch duim ik met je mee natuurlijk. 
 
Weet je waar ik nu ineens bang voor ben...dat het wel innesteling is maar nu is afgebroken :(  heb geen zwangergevoel ofzo. En als hij nou morgen positief is dan zou dat nog een testje hcg kunnen zijn...if klink ik nu een beetje gestoord. Pfff wat is het allemaal spannend en frustrerend. 
Wat denken jullie... 
 
@citrus niet zoveel nadenken meis! Het kan van alles zijn. Maar ken je de serie "i didnt knew i was pregnent"? Er zijn GENOEG vrouwen die niet eens weten dat ze zwanger zijn en na 9 maanden ineens aan het bevallen zijn. En een kennis van mij heeft dit meegemaakt met haar dochtertje dus het bestaat echt. Niet alleen op tv haha. De innesteling kan heel goed plaatsgevonden hebben, hij kan ook mis gegaan zijn, hij kan ook goed gegaan zijn. Maar als we teveel overal over na gaan denken wordt het gewoon eng om zwanger te worden. Het moet iets leuks blijven! Spannend maar wel op een goede manier. Het enige wat we met zn alle (helaas) kunnen doen, is positief blijven.... hopen dat we allemaal een keer aan de beurt zijn een wondertje te maken, te baren en groot te brengen! Ik duim met jou mee dat het gewoon een goede innesteling was! Dont worry ??
 
@joena Haha! Mijn vriend was precies zo bij mijn lange cylcus. Heel vervelend dat ie niet mee kan leven in jou situatie! 
Hier inmiddels 2 uur s nachts en ik zit op het dakterras in mij eentje. Fijn om dan over dingen na te denken zoals onze weg naar zwanger worden toe. Wij zitten er best relaxt in. Tenzij ik tegen mijn NOD aanzit. We hebben het hier niet over de afgelopen dagen mar genieten intens van het samen zijn. Helaas heb ik door de airco een mega verkoudheid opgelopen waardoor ik niet kan slapen. 
 
 
@Beautygirl heb ik nou ook altijd van airco, wat helpt is hem aanzetten voor het slapen en zodra je gaat slapen direct uit. De lucht wordt veel te droog van de airco en is heel vervelend voor je luchtwegen om daar in te slapen. Sinds ik dat zo op vakantie doe heb ik geen verkoudheid meer (voor de volgende keer haha) 
Beterschap! Hopelijk kun je nog wel van de vakantie genieten!! 
 
Morning.. moest om half 5 plassen dus toen meteen maar test gedaan en helaas. Omowit!
Ik vind het erg jammer, en snap het niet. Hopelijk toch nog aan de vroege kant Dan? Mijn temp blijft wel stijgen dus daaraan zie ik dat er ook geen menstruatie aankomt. 
Ik denk dat ik maandag weer ga testen, op mijn verjaardag. Misschien gewoon erg weinig hcg...
 
Terug
Bovenaan