NOD Juni 2018

@Citrus: je zit vandaag 4 dagen voor je nod toch? En je had onlangs pas dat beetje roze verlies toch? Dat was toch nog geen vijf dagen geleden he? Ik denk dat het nog kan! Ik had zaterdag op zondagnacht de innestellingsbloeding en testte vrijdag pas heeeeeel licht positief. Dus ik heb er bij jou echt nog vertrouwen in! Ik blijf gewoon even door duimen voor je!
 
Ja klopt Sunshine. Dinsdag had ik dat. En zit nu 4 dagen voor nod, Maar getest met een 6 dagen voor Nod. Daarom dacht ik dat ik "safe" zat. Jij een gewone test wel? 
 
Wat maakt dat jullie allemaal meerdere dagen voor de NOD testen?
Ik heb zelf de afgelopen maanden gemerkt dat ik eigenlijk alleen maar teleurgesteld word van al die negatieve vroege testen plus dat er nog zoveel mis kan gaan na een innestelling (niet negatief bedoeld). Ook van de testen op NOD. Daarnaast 1x positief getest na de NOD en dat eindigde toen helaas na een paar dagen in een vroege miskraam.
Ik heb zelf besloten om op z'n minst te wachten tot de NOD dan wel een paar dagen erna. De menstruatie komt of hij komt niet. Ondanks dat ik het natuurlijk ook zenuwslopend vind en het liefst zo snel mogelijk een positieve test in handen wil hebben .. wachten duurt lang
:(
 
Hoi allen, 
moeilijk inderdaad om niet te testen, zeker sinds gisterenavond: plotse pijn in mijn baarmoeder (leek wel of ze er met een naald in staken :eek: ). Heeft ongeveer een uur geduurd. Daarna nog zeurende pijn die voor mij te vergelijken valt met een eisprong. Zou dat de innesteling zijn? Heb geen bloed verloren  
symptomen op 9DPO: moe, huilerig, pukkeltjes, tepels lijken iets groter...
als dit weer een  negatieve test geef verlies ik toch weer wat vertrouwen in mijn lichaam. Mijn plan is om zondag te testen (2 dagen voor NOD)
 
ik duim voor “duidelijkheid” voor al de rest, en zoveel mogelijk positieve testen! 
 
Fluitendevogel. Heeft alles te maken met totaal geen geduld denk ik haha. En met een gewone test zou ik zelf niet eerder testen. Met earlytest alleen. Maar goed...negatief dus hopelijk was ik nog te vroeg. 
Nu ga ik maandag testen op mijn verjaardag haha. 1 dag na NOD als hij uitblijft tenminste. Temp is mega hoog!
 
Hoi allemaal! Ik ben heel nieuw hier en was jullie verhalen aan het lezen.. Heel fijn om te lezen hoe dit bij andere vrouwen verloopt! 
Ik ben eind mei gestopt met de pil na ongv 14 jaar. Nu denk ik de eerste eisprong, want ik heb sinds gisteren kramp in mijn onderbuik. Heel gek om te voelen wat er allemaal met je lichaam gebeurd zonder de extra hormonen van de pil.. En heel geruststellend om te lezen dat ik niet de enige ben, haha ;-). 
Ik zou 4 juli mijn NOD hebben, maar hoop voorlopig nog even nergens op. Eerst even de tijd nemen om te herstellen van 14 jaar pil slikken. Maar toch ben ik er veel mee bezig in mijn hoofd.. 
Succes allemaal :) 
 
@Citrus en lentezon: balen meiden. I know the feeling! Maar goed miss alsnog.... En anders op naar de volgende ronde straks. Komt goed?. Hier nog geen menstruatie...
Voel af en toe lichtjes mn buik. Dus heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Hopelijk!!!?
 
Terug
Bovenaan