NOD Juni 2018

Ik ben ook helemaal klaar met het vroege testen. Het is inderdaad wachten en zenuwslopend maar je bent wel of je bent niet zwanger. Je word de maand gewoon ongesteld of niet. Dus ik heb besloten een hele maand te wachten. Ben ik niet ongesteld ga ik testen. Tevens wordt er maar voor 54procent iets gevonden in de early test. Dat is best weinig... iedere keer die teleurstellingen lijkt mij niet goed voor je lijf en eventuele kindje. 
Een vriendin van mij zei: wat maakt het uit dat je een maandje later je kindje krijgt, is toch geen haast bij. En ergens heeft ze natuurlijk wel gelijk. Stond ik er maar zo nuchter in haha. Maar probeer wel steeds "chiller" te worden mbt zwanger worden. 
Meiden die negatief getest hebben, balen!! Ik hoop echt dat jullie een kindje mogen krijgen en dat niet meer lang op zich laat wachten! 
 
Trouwens wat een van jullie een tijdje geleden zei. Wij denken dat ons lijf ons voor de gek houd... Maar wat als je wel bevrucht was? En er iets mis was, verkeerde samenstelling, foutje DNA of verkeerd genesteld. Aan de ene kant is dat natuurlijk verontrustend maar aan de ander kant, dit gebeurt heel veel. Blijf vertrouwen op jouw lichaam en luisteren naar wat hij verteld. 
?
 
Oh wat is het toch fijn dat ik niet de enige ben jullie zitten allemaal in hetzelfde.. niet kunnen wachten met testen ik was gister ook weer te ongeduldig nja negatief natuurlijk maar nu net moest ik echt heel bijna overgeven heel gek en ik had vanaf maandag gevoelige borsten en dat is sinds vandaag over normaal is t over na menstruatie allrmaal gekke dingrn maarja zaterdag maar weer testen dan verwacht ik sws mn menstruatie wel namelijk. Ik heb gewoon zo gevoel dat ik t bem moeilijk uit te leggen nja.
 
@Citrus haha ja ook wel begrijpelijk, maar ik merk zelf dat de teleurstelling vaak zo groot is. 
 
In welke ronde zitten jullie eigenlijk allemaal? 
Als het lukt/ik niet al eerder menstrueer ga ik proberen te wachten met testen tot 29/30 juni. Maandag 25 juni is 14 dg na de positieve ovulatietest. In april had ik 16 dagen na de positieve ovulatietest een zéér lichte streep (dag erna wel duidelijk roze/clearblue 1-2wk zwanger) dus hopelijk blijft de menstruatie deze keer ook uit maar dan uiteraard met meer succes ^^ 
 
@wannabemom hebben we gisteren ook gedaan! Maar het was zo warm vannacht dat we hem toch hebben aangezet. 
Tissues zijn niet aan te slepen ?
vandaag dus maar een dagje bij het zwembad en slaap inhalen. 
@joena ik hoop zo op duidelijkheid voor je! Na zoveel negatieve testen mag je ni wel menstrueren of een knaltest hebben
 
Hmmm maar 54% zekerheid bij een earlytest? Dat wist ik niet. 
Maar zoals ik al zei. Zolang mijn temp blijft stijgen denk ik nog niet aan een naderende menstruatie. Ik merk zelfs dat ik niet enorm baal eigenlijk. Gewoon jammer dat hij nog niet positief is ofzo haha. Ik kan nu beter wachten, ben lekker aan het werk :)
Fluitendevogel. Dit is onze eerste poging/maand voor een 3de kind :)
 
Jammer Citrus ? maar zoals je zegt het is misschien nog te vroeg. Hoop dat je menstruatie gewoon uitblijft ? 
 
Hier nog steeds allerlei rommetjes en dingetjes maar geen menstruatie. Inmiddels cyclusdag 43
 
Terug
Bovenaan