Ik ben ook helemaal klaar met het vroege testen. Het is inderdaad wachten en zenuwslopend maar je bent wel of je bent niet zwanger. Je word de maand gewoon ongesteld of niet. Dus ik heb besloten een hele maand te wachten. Ben ik niet ongesteld ga ik testen. Tevens wordt er maar voor 54procent iets gevonden in de early test. Dat is best weinig... iedere keer die teleurstellingen lijkt mij niet goed voor je lijf en eventuele kindje.
Een vriendin van mij zei: wat maakt het uit dat je een maandje later je kindje krijgt, is toch geen haast bij. En ergens heeft ze natuurlijk wel gelijk. Stond ik er maar zo nuchter in haha. Maar probeer wel steeds "chiller" te worden mbt zwanger worden.
Meiden die negatief getest hebben, balen!! Ik hoop echt dat jullie een kindje mogen krijgen en dat niet meer lang op zich laat wachten!
Een vriendin van mij zei: wat maakt het uit dat je een maandje later je kindje krijgt, is toch geen haast bij. En ergens heeft ze natuurlijk wel gelijk. Stond ik er maar zo nuchter in haha. Maar probeer wel steeds "chiller" te worden mbt zwanger worden.
Meiden die negatief getest hebben, balen!! Ik hoop echt dat jullie een kindje mogen krijgen en dat niet meer lang op zich laat wachten!