NOD Juni 2018

@ Citrus: ik had inderdaad wel een early test van 4 dagen. Maar als de test 6 dagen voor de tijd zegt, dan bedoelen ze stiekem dus 5 dagen. Ze tellen vanaf de eerste dag dat je overtijd bent (dus niet de dag dat je ongesteld moet worden, maar de dag daarna). 
 
Trouwens al die kwaaltjes etc, wisten jullie dat heel veel vrouwen helemaal geen kwaaltjes hebben voordat ze weten dat ze zwanger zijn? Ik had bij de eerste zwangerschap helemaal geen last van mijn borsten en ze gingen er pas anders uit zien na een week of 10-12. Dus dat is al iets waar ik niet aan kan afleiden of ik wel of niet zwanger ben.In de week dat ik overtijd was bij de eerste (en ik nog niet durfde te testen) was ik alleen doodmoe en had ik last van verstopping.Nu bij de tweede zwangerschap wist ik niet wanneer mijn NOD was, omdat dit pas de eerste normale menstruatie was na mijn bevalling in februari. Maar echt veel klachten heb ik nog niet. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en behalve moeheid en vlagen van misselijkheid heb ik verder geen klachten. Ik merk het aan dat ik veel last van eczeem krijg (dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook).Ik was zelf ook niet bezig met al die kwaaltjes, omdat ik wist dat het lang niet in alle kwaaltjes voor de eerste 4 of 5 weken merkbaar zijn. Er zijn vrouwen die het meteen voelen, maar veel vrouwen ook niet. Dus probeer je daar ook aan vast te houden. En wat betreft meer afscheiding, dat kreeg ik ook pas bij een week of 8. Heb ik nu ook nog niet zo extreme als later in mijn zwangerschap.Dat ik nu een extra gevoelige test had gedaan was omdat ik niet precies wist wanneer mijn NOD was en ik mijn cylcus van voor de bevalling heb aangehouden.Succes met wachten allemaal!
 
Hey,
Ik ga er vanuit, ondanks allerlei signalen van mijn lichaam dat ik door moet naar de volgende ronde. Ik wil er volgende keer wat luchtiger in staan maar wat moeilijk als je zo graag wilt. 
@ joena wat frustrerend zeg...
@ Citrus je bent positief ingesteld...mooi om te zien.
@ jalaa ik ervaar het toch ook als teleurstellend...maargoed nieuwe maand nieuwe kansen.
Enerzijds dit is de 1e serieuze poging geweest. Anderzijds ben ik al 34. 
Ik ga werken, wat afleiding zoeken. 
 
Ladies!
Ik lees nu een paar dagen mee, ik vond het nu wel tijd om ook wat te plaatsen. 
Ik ben 31 jaar, heb een dochter van 7 jaar en ben 13 jaar samen met mijn man.
Hoe vaak wij wel niet vraag kregen of er nog een tweede kwam...om moedeloos van te worden..natuurlijk is dat mijn grootste wens, maar als je er tijdens de zwangerschap van de eerste financieel niet lekker voor komt te staan, dan is aan een tweede beginnen wel het laatste wat je zou moeten doen. Dus dat deden we ook niet.
Máár nu gaat het goed, alles opgelost en sinds februari zijn wij aan het proberen om weer zwanger te worden.  De eerste zwangerschap was in de tweede ronde raak, dankzij mijn zelf gemaakte kalendertje op een a4-tje. Mijn man vond het hysterisch maar ik had een makkelijk overzicht én wat blijkt daar zijn nu hele apps van gemaakt!
Mijn NOD is 26 of 27 juni...spannend..want als ik van mn lijf uit mag gaan was ik elke maand zwanger, erg vervelend, terwijl ik er zo nuchter mogelijk in wil staan.
Succes iedereen!
 
Ladies!
Ik lees nu een paar dagen mee, ik vond het nu wel tijd om ook wat te plaatsen. 
Ik ben 31 jaar, heb een dochter van 7 jaar en ben 13 jaar samen met mijn man.
Hoe vaak wij wel niet vraag kregen of er nog een tweede kwam...om moedeloos van te worden..natuurlijk is dat mijn grootste wens, maar als je er tijdens de zwangerschap van de eerste financieel niet lekker voor komt te staan, dan is aan een tweede beginnen wel het laatste wat je zou moeten doen. Dus dat deden we ook niet.
Máár nu gaat het goed, alles opgelost en sinds februari zijn wij aan het proberen om weer zwanger te worden.  De eerste zwangerschap was in de tweede ronde raak, dankzij mijn zelf gemaakte kalendertje op een a4-tje. Mijn man vond het hysterisch maar ik had een makkelijk overzicht én wat blijkt daar zijn nu hele apps van gemaakt!
Mijn NOD is 26 of 27 juni...spannend..want als ik van mn lijf uit mag gaan was ik elke maand zwanger, erg vervelend, terwijl ik er zo nuchter mogelijk in wil staan.
Succes iedereen!
 
@Lentezon: ik ben ook "al" 35. Ik was net een paar maanden 34 toen ik zwanger werd van de eerste, nadat we het ook al bijna een jaar probeerden. Nu van de tweede ben ik de eerste ronde zwanger geworden. Had dit nooit verwacht.Ik heb na mijn bevalling met de gynaecoloog over mijn leeftijd gehad, maar hij vindt mij dus nog absoluut niet oud. We hebben echt nog wel de tijd, al voelt dat voor ons dan niet zo. En vooral als je dan weer elke keer ongesteld wordt lijkt het alsof je die tijd voelt tikken! Dus ik herken je gevoel daarin wel.
 
@grootstewens wat goed van jullie dat jullie eerst alles op een rijtje hebben gezet. Ik ken zat vrouwen in mijn familie alleen die dit niet hebben gedaan, en eigenwijs toch een 2e, 3e, 4e en sommige ook een 5e hebben genomen. Eindstand moet de hele familie zich bemoeien met de welzijn van de kids en of ze goed opgevoed worden en goed eten, terwijl de moeder lang leve de lol heeft met de kinderen en zich geen zorgen maakt om de voedingstoffen die ze niet binnen krijgen, of dat ze niet luisteren. Ik hoop voor je dat het gauw raak mag zijn! 
Hier heb ik vandaag mn NOD. Veel afscheiding, nog geen menstruatie. Maar ik heb altijd veel afscheiding voor mn menstruatie. Dus zegt niks. Ik wacht even tot zaterdag af. Gisteren heb ik met een kruidvat early test negatief getest alweer. Dus ja! Ik verwacht er niet veel van.
@beautygirl beterschap meid! Indd even rustig aan doen hoor! 
@Joena ongelofelijk, nog steeds niks... Hopelijk heb je gauw duidelijkheid meid..
Wie wacht nog allemaal op NOD?
@fluitendevogel dit is onze 4e poging geloof ik.. of 3e ben het even kwijt haha voor ons 2e kindje 
 
Terug
Bovenaan