NOD Juni 2018

@brilaapje Hahah! Kan gebeuren. Ik heb er juist veel teveel gekocht van Clearblue. 20 stuks voor 33 euro via plein.nl en heb er maar 7 van gebruikt en hopelijk heb ik ze niet meer nodig. (Al heb ik er nog wel 13 over. Deze gaan dus ook mee op vakantie. ?
vind de clear blue wel de fijnste, aangezien die alleen je vruchtbare dagen aangeeft en je daarna niet meer hoeft te testen maar gewoon seks moet hebben. 
 
 
Ik heb vanochtend stiekem weer getest, de test van zondag was nog zo licht dat ik het niet durfde te geloven.  
Maar nu ziet hij er zo uit. Toch echt wel een duidelijke streep ?☺️
 
Nou na een lange dag, ben ik weer up to date hoor haha. Ik breng zo over een half uurtje die kleine naar bed, daarna gaan mn mannetje en ik even knus serie kijken saampjes en straks lekker naar bed. We know what we have to do! Hahaha. Deze maand is hij er extra veel mee bezig lijkt het wel. Alsof er een knop om is gegaan bij hem en hij er ineens echt klaar voor is. Tis een fijn gevoel. 
En ladiessss, al reageer ik soms niet lees ik wel mee hoor! 
 
@Kelj oh dat is inderdaad een hele duidelijke! Geniet er maar van ?
Hier helaas ongesteld geworden vandaag..  Op de één of andere manier is het er deze keer heel hard ingeslagen. De timing tijdens de ovulatie was zó perfect. En de gedachte, 'wat als er iets mis is met ons' spookt ineens heel veel door mijn hoofd.
 
herkenbaar @GlitterS... Hier ronde 10 en iedere maand denk ik wel wat te voelen dat anders is....
nu weer hoop borrels in mn buik? 
moet helaas nog wachten tot 8 - 12 juni voor NOD.
 
Terug
Bovenaan