NOD Juni 2018

Jaa.. En ik ga pas naar ronde 6.. We hebben ook ooit eens in het begin zo'n vruchtbaarheidstest gedaan voor een man, beetje voor de grap. Toen kwam er alleen een heel licht streepje uit. Bijna een tuurstreepje. Toen schonk ik daar helemaal geen aandacht aan, want hoe betrouwbaar is zo'n test nou eigenlijk. Maar de laatste tijd spookt dat toch ineens door mijn hoofd.?
8 juni is overigens bijna toch! Gaat sneller dan je denkt haha
 
och jeejtje! Tja ik ken die testen niet, maar dan snap ik t wel, dat je er bang voor bent. ik moet zeggen dat t na ronde 4 of 5 t door mn hoofd ging spoken...komt omdat mn lichaam me voor de gek ging houden. En iedereen om me heen heeft al 1 of 2 kinderen of zijn net zwanger van de derde (die dan ook nog zeggen dat t sneller raak was dan gedacht/'gepland'... En dan denk ik, o wij zullen wel bij t 'groepje' mensen horen die geen kinderen kunnen krijgen...of pas na jaren met hoop gedoe... Terwijl we zijn allebei gezond (denk ik) met een goed gezond gewicht. 
achja afwachten maar. Jij zo weer met volle moed de nieuwe ronde in! Nieuwe ronde nieuwe kansen!
 
Ja precies. Het lijkt wel of iedereen om mij heen met een poep en een scheet zwanger wordt. Maar de gedachtes die jij hebt zijn erg herkenbaar! We kunnen inderdaad niet anders als afwachten.
 
Hallo!  Mijn eerste berichtje hier maar volg alles al een tijdje. Ik wacht op mijn NOD 11 juni. Heel spannend want in mijn beleving voel ik van alles. Het is weer de eerste ronde sinds mk met 6 wkn. 
Ik hoop het te hard waardoor ik bang ben op een telleurstelling, ik ben er onbewust enorm mee bezig... kon ik het maar even uitschakelen. Het is verleidelijk om een vroege test te doen, maar veel gelezen dat het niet heel verstandig is. Dus doen we dat ook maar niet. Nog even een week geduld ?
 
Volgens mijn app heb ik mijn ovulatie gehad gisteren. Nu enorme buikpijn, opgeblazen gevoel, maagzuur, vaak honger maar super snel vol zelfs met drinken en rugpijn. Zo begon mijn vorige zwangerschap ook ? nu afwachten of mijn lichaam me enorm voor de gek aan het houden is of zal het echt de eerste ronde raak zijn. Nu gewoon twee weken lang afwachten tot ik kan en mag testen spannend hoor. 
 
Gefeliciteerd Kelj! Mijn NOD nadert, 10 juni. Maar goed, 8 mei mijn laatste pil gehad, dud het zou maar zo een anddre dag kunnen zijn. En inderdaad spookt het 'het gaat niet lukken' door mijn hoofd...
 
@Kelj: Woehoe, gefeliciteerd, echt een mooie duidelijke streep!
Herkenbare gedachten bij jullie hoor dames, al weet ik inmiddels dat ik kinderen kan krijgen, na 6 vmk's op rij verloor ik de hoop ook! Gelukkig daarna 3 gezonde zwangerschappen en kids. Maar nu voor de 4de (wat jaartjes later en dus ook ouder, en met andere partner) alweer 2 vmk's gehad en ben best wel weer bang dat het weer zo vaak mis zal gaan. 
Ik ben wel 11 keer zwanger geworden in in totaal 13 "rondes", dus eigenlijk wel bijna elke keer direct zwanger. Ik ga er dus al weer een beetje vanuit dat ik over 2wk weer een positieve test in handen heb, maar daar begint voor mij de onzekerheid pas of het zal blijven zitten. 
Overigens heb ik er dan weer helemaal geen moeite mee om te horen dat een ander zwanger is, dan ben ik gewoon heel blij voor hen. Maar dat zal zijn omdat ik al kinderen heb. Bij een eerste is de onzekerheid of het ooit wel gaat lukken het grootst. 
 
Terug
Bovenaan