NOD Juni 2018

Dankjewel allemaal :) 
@wannabemom: het was onze tweede ronde. Ik gebruik geen ovulatietest omdat ik mijn ovulatie voel (doet pijn). Ik nam al enkele maanden foliumzuur, en nam dat in deze twee weken in dubbele dosis omdat ik ergens gelezen had dat dat goed was voor doorbloeding. ik had ook minder koffie (nog maar 1 tasje 's morgens) en dronk voor de rest rozebottelthee (blijkbaar ook goed voor de doorbloeding). Heb ook wel erg goed op mijn eten gelet :) geen lactose, veel warme groenten (en soep 's middags), veel ui en look (goed voor doorbloeding) en elke twee dagen eieren en vette vis :) 
Ik zeg niet dat dit een handleiding is om zwanger te worden, en weet ook niet of het bij mij geholpen heeft of niet. Weet wel dat ik dat vroeger allemaal niet deed en mijn vorige zwangerschap ook is geëindigd in een miskraam (geen innesteling) op week 4-5. Daarom dat ik nu extra gefocust was op een succesvolle innesteling :) 
 
 
nevermind, negatief. Maar zonder ochtendurine testen was sowieso al een slecht idee.
ik zit echt met het probleem dat ik de moed verloren ben. Gisteren nog enorme ruzie gehad met mijn man omdat ik er zo commotie rond maak. Ik kan precies alleen nog maar verdrietig zijn omdat het niet lukt. En volgens hem is mijn neerslachtigheid ook de reden dat het niet lukt... wat een vicieuze cirkel :( 
hoe houden jullie de moed hoog?
 
Hey Ladyance, hou vol meid! Jammer van de negatieve test, maar je weet maar nooit! 
Die ruzie met je man was misschien even nodig omdat je je frustraties kwijt moest. Soms klapt de bom dan even maar dan in het wel van je hart!
Welke ronde zit je meis? 
Ik mag nog wachten tot morgen hoop zo dat ik niet ongesteld word dan is het de eerste keer overtijd ben altijd precies op tijd ongesteld.
 
Balen Ladyance, maar de aanhouder wint! niet opgeven dus. Maar het lijft lastig om positief te blijven en ook in de relatie om de sfeer goed te houden met alle frustraties. 
Ik zit nu zelf op dag 12 na de eisprong, ronde 7 ongeveer. Heb 2x maar m'n temp gemeten, eergisteren was deze 37.0 rond 9.00, vandaag 10.00 36.4.. Ik lees eigenlijk m.n. negatieve dingen over een tempdaling richting de NOD.. dus ik vrees dat we ook weer een ronde verder moeten :(. Ondanks dat ik wel wat symptomen had waarvan ik dacht dat het wel eens raak kon zijn.. maar goed, elke maand is er wel weer iets pfff.... 
 
Is het echt waar dat je beter een gewone test kan kopen ipv een digitale ? Heb een digitale test thuis liggen of kan ik beter een gewone nog kopen voor dinsdag of woensdag te testen?
 
Terug
Bovenaan