NOD Juni 2018

Hoi meiden! Wat een mooi nieuws @boga! Echt geweldig. En @novella hopelijk voor jou snel raak. Net als voor de anderen die negatief testten of ongi zijn geworden.
 
Mijn menstruatie bleef donderdag uit maar ik had onwijs ongesteldheidkramp, gisteren ook. Gisteren de Kruidvat test gekocht van vanmorgen rond 6u getest: hartstikke zwanger! 
Ik kan t niet geloven, in 1x raak (ik voel Mn eisprong en rond die tijd konden we t ook maar 1x doen). We zijn heel blij maar het voelt ook heel onrealistisch. Ik had trouwens geen bijwerkingen, alleen pijnlijke borsten sinds vorig weekend en aan 1 kant zeurende pijn sinds de innesteling (?) denk ik! 
 
Boga en Friezin gefeliciteerd !! Ben super blij voor jullie! 
 
Voor iedereen met een negatieve test: ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is. 
Ik ben nu vijf werken zwanger en extreem moe. Had ik bij mijn eerste ook. Arts had al aangegeven dat ik nu nog vermoeider zal zijn omdat mijn bevalling zo kort geleden was. Maar dat maakt me niet uit, ben super dankbaar dat ik zwanger ben. 
Ik blijf jullie allemaal volgen maar zal wat meer naar de achtergrond gaan gezien ik hier nu niet helemaal meer thuis hoor .... 
 
Boga en Friezin gefeliciteerd !! Ben super blij voor jullie! 
 
Voor iedereen met een negatieve test: ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is. 
Ik ben nu vijf weken zwanger en extreem moe. Had ik bij mijn eerste ook. Arts had al aangegeven dat ik nu nog vermoeider zal zijn omdat mijn bevalling zo kort geleden was. Maar dat maakt me niet uit, ben super dankbaar dat ik zwanger ben. 
Ik blijf jullie allemaal volgen maar zal wat meer naar de achtergrond gaan gezien ik hier nu niet helemaal meer thuis hoor .... 
 
Goedemiddag dames!
 
17 juni was m’n NOD, maar tot op heden niks. Vanmorgen dus maar eens een test gedaan, en in de foto de uitslag. Vorige maand voor het eerst (ooit!) een test gedaan, en toen was het linker vakje helemaal wit. Nu lijk ik toch wel iets te zien, maar durf er nog niet vanuit te gaan dat het nu raak is! Iemand met meer test ervaring die hier meer van kan maken? 
Liefs,
Marije

 
 
 
 
 
@sjamee dat over de digitale test heb ik dus gelezen op internet! Ik heb de test open gemaakt na het testen toen er niet zwanger stond! Ook bij deze test komen dus streepjes en die worden afgelezen door het digitale deel! Ik zag toen dus wel streepjes staan maar heel licht! Dus ik wacht nog even af en anders maandag nog een keer testen!
 
Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Ik heb 26 juni mijn NOD. Ben benieuwd, want heb stiekem gisteren een earlytest gedaan en die was negatief. En sowieso was het dus een beetje vreemd met 14 juni een bloeding. Maar goed die was rond mijn ovulatie. 
 
Voor iedereen die alweer de rode duivel heeft. Balen! :( 
 
Terug
Bovenaan