NOD Juni 2018

wow Marije en Friezin, super hard gefeliciteerd :) wat een lucky day voor velen vandaag :) 
@myrth! dat wist ik zelfs niet dat die open kon. Een streepje is een streepje toch? Dus misschien inderdaad over enkele dagen nog eens herhalen! Ik duim! 
 
Ben heeel blij voor de meiden met een positieve test!! Wat goed!!!! Maar sorry.. Ben even heel eerlijk. Dan denk ik: ronde 1??? Wtf...... hoe is t mogelijk en bij ons allemaal ronde 5.. 6.. 7.. 8... 9.. 10 en sommige zelfs meer! 
Zucht.... misgun niemand wat maar snap het vrouwelijk lichaam gewoon echt niet?.
Ik heb lekker tijdens deze menstruatie vandaag héél veel wijn gezopen. En dat had ik verdiend! Fuck alles. Op naar ronde 6!
 
Hey Dames!! Nieuw hier :)
Ik ben bezig met de 2e ronde, 2e kind. Ben nu 2 dagen overtijd. Wil het testen om een 1 of andere reden uitstellen.. eerst de symptomen herkennen die ik met vorige zwangerschap had. 
Laat t jullie weten 
 
@Joena je hebt helemaal gelijk meid, cheeerrrssss ?
Mn beste vriendin is net geweest en heb het ff lekker met dr er over gehad. 3 uur lang ofzo. Heb trouwens helemaal geen symptomen. Geen menstruatie noch zwangerschapssymptomen. Vreemd. Wil ook maar snel ongesteld worden, dan kunnen we door.
@mariejoy succes, hopelijk is het raak deze ronde 
@marije jij hebt sowieso een positieve test, gefeliciteerd! 
@myrth jij hebt binnenkort waarschijnlijk ook een knal test
 
Terug
Bovenaan