NOD Juni 2018

@BO GA sorry voor mijn wat late reactie had een drukke dag gisteren maar het is niet de bedoeling dat die test uit elkaar gehaald wordt ik heb nu ook verschillende dingen gelezen over die streepjes!
@mommy ik weet het niet ik twijfel heel erg!
Nog steeds niet ongesteld en geen menstruatie pijn meer! Gisteren drukke dag gehad en was echt ontzettend moe! Gisteren ochtend werd ik wakker met rode ogen weet niet of dat er iets mee te maken heeft! En gisteren ochtend en middag heel misselijk geweest! Maar goed Nog steeds afwachten!
 
Morning! Ik heb ineens 2 scenario's bedacht whaha...wat vinden jullie ,)....
1. Ik heb net als vorige maand een perfecte cyclus van 28 dgn. De roze afscheiding op 9dpo was precies volgens boekje ( en zoals vorige zwangerschap) en dus de innesteling, vandaag is mijn NOD. 
2. Die enorm scherpe  steken zondag was mijn eisprong en dinsdag daar een lichte bloeding van. (Zelf nog nooit gehad) en dus zit ik nu pas op 7dpo. 
Die eerste past meer bij mij, maar heb scenario 2 bedacht omdat ik totaal geen symptomen heb...op dikke buik savonds na en heel moe en onverklaarbaar taai slijm in keel. 
Mijn temp is vandaag op nod nog steeds 37.4. 
 
 
Soms is het allemaal oneerlijk.. de 1 in de 1e of 2e ronde en de ander pas later. En hoe dat kan... geen idee. Vind het ook vervelend voor de anderen! Maar hou vol, bij wie dan ook zal t lukken. 
Hier nog steeds een opgeblazen gevoel, vandaag veel gefietst en elke hobbel deed onwijs veel pijn, hoe komt dat? Bij ons 1e kindje (ook na stoppen van de pil gelijk raak) kan ik me ook niet herinneren dat ik nergens last van had.
We waren op vakantie en heb pas heel laat getest. Ik had klachten net als nu, snot verkouden maar gaf meer de schuld aan het vliegen. Word dan altijd erg verkouden. Op vakantie 2 x getest steeds negatief. Dus alles gegeten en gedronken. Kwamen we thuis gelijk nog een x getest ...  zwanger +3 weken.. huh hoe dan? Week later na de VK bleek dat ik al 6 weken was.  Dus soms is het ook vaag. Geen klachten en je goed voelen ... 
En nu ik zit te bedenken.  Heb ik toen ook 2x getest met CB  digitaal. Thuis een Kruidvat test gekocht en stond een plus. Geloofde het niet, weer een digitale CB gekocht en toen stond er +3. 
Morgen dan toch nog maar een analoge halen? Ik twijfel. Dinsdag NOD... spannend. Durf niet zonder tampons de deur uit 
 
@citrus dat taaie slijm heb ik ook . En een hele dikke buik savonds. Ben nu een weekend weg en gooi het er steeds op dat ik veel prik heb gehad en opgeblazen gevoel heb. En jij hebt nog een beetje een gevoel dat er iets gebeurde in je lichaam... ik helemaal niets. Dus weet niet precies hoe of wat. Spannend he
 
Hier is helaas de menstruatie begonnen. Dus op naar ronde 8. Wel voor het eerst een stipte cyclus van 28 dagen!! Terwijl ik de maanden hiervoor steeds 32-35dg had.. zou het nu eindelijk een normale kortere cyclus weer worden?
Ga komende maand ook eens dagelijks temperaturen.. moet toch een keer lukken :(
 
@Citrus ik zou zeggen dat 1 het meest logische is. Misschien toch maar snel een testje doen dan ? Spannend!
@SjaMee ik zou niet de digital test doen! Eerst een goedkopere en daarna die digital als je bij die andere positief test? Ik heb spijt dat ik die digital heb gedaan! Maar goed ik heb nu goedkope van de kruitvat gekocht. Ik wacht nog even af en dan van de week weer testen.
 
Ja zeker spannend! En gedoe met die testen he, denk je uitsluitsel te krijgen....weet je niet of je hem kunt vertrouwen! Pfff. 
Ik ga morgen testen. Vanmorgen snel geplast al haha. Een positieve test op mijn verjaardag vond ik wel een leuk cadeau. Duim Duim!!
 
Ik ga voor je duimen citrus. Ik wil het liefst ook nu al testen maar ga eerst een andere test kopen.
Heeft iedereen hem in de winkel gekocht of online? Ik gewoon gekocht, boeit me niet eigenlijk haha
 
Terug
Bovenaan