NOD Juni 2018

Sjamee  bij sensitest online kun je hele goedkope testen kopen! Ik lees er veel goede reacties over. Je hebt ook ovulatie testen. Scheelt een hoop tov winkel testen en zijn net zo gevoelig en goed. Ik zou dat doen scheelt geld en als je die positief hebt en alsnog een CB wilt dan haal je 1 van die en heb je alsnog een weken indicator etc. :) zo doe ik het in ieder geval! 
Citrus ik duim voor je! Hopelijk is het raak deze ronde ??
 
Gisteren positief getest met Sensitest, maar geloofde het niet echt. Vond niet streepje wel heel erg licht.
Zojuist getest met cb digital, en jullie hadden het bij het juiste eind, hartstikke zwanger! 
 
@marije aaah wat leuk zeg van harte gefeliciteerd zeg! 
@fluitendevogel pff dat is balen zeg! Het gaat zeker een keer lukken! Een 28 dagen cyclus is erg netjes. Hopelijk gaat het de goede kant op. En temperaturen is altijd handig, toch? Ik ga er ook mee beginnen denk ik. Dat moest toch altijd in bed? Voor je opstaat s ochtends? 
@citrus ik leef helemaal met je mee, vind t zo spannend hahaha! De eerste scenario lijkt me het meest logisch hoor!
@myrth dat is een hoge temp, hoor! Ik blijf het gevoel hebben bij jou dat het raak is... Wanneer ga je weer testen? 
@sjamee en wanneer ben jij van plan om een nieuwe test te halen en te testen?
Hier ben ik nog steeds niet ongesteld. Zit ondertussen op dag 31. Maar vind het zonde om te blijven testen. Ik had gister avond echt een baaaaalllll moment. Zoals Joena het eerst was, ben ik er ook zeker klaar mee nu en wil gewoon ongesteld worden... 
 
Gefeliciteerd Meiden die een positieve teste hebben. Geniet ervan en hopelijk mag alles blijven plakken. 
Ik ga tot ik in Nederland ben even offline. Even genieten samen van elkaar en de vruchtbare periode want morgen begin ik met ovulatietesten (cyclusdag 11) 
De dames die dinsdag naar hun bestemming vertrekken, heel veel plezier en geniet van misschien wel jullie laatste vakantie samen en geniet van elkaar
 
@Beautygirl goodluck ?? 
Dankjewel!! Gaat goed komen! 
 
Dames met welke temp meter meten jullie iedere dag de temp? Ik heb alleen zo'n oor ding hier liggen. 
De ronde na de vakantie dat ook maar eens doen! 
 
Terug
Bovenaan