NOD Juni 2018

Je kunt het beste temperaturen met een gewone, zo'n ouderwetse ofzo ding. Meten. Die is het betrouwbaarste en dan inderdaad sochtends zodra je wakker bent meteen. Niet eerst opstaan en of plassen. Elke dag zelfde tijd. 
Ik heb ook een korting en meet dan ook weleens daarmee maar geeft elke keer een totaal andere waarde aan. Dus gewoon via de bibs ;)
Ah lief dat je zo meeleeft:)  
 
@myrth ja als ik jou was zou ik ook testen hoor! Ik voel gewoon precies niks. Geen menstruatie pijn en ook geen zwangerschapsymptomen... Ik denk dat ik gewoon een lange cyclus heb. Wellicht sla ik een cyclus over. Mn eerste cyclus was 57 dagen, toen heb ik volgens mij ook een cyclus overgeslagen want ik was toevallig ongesteld geworden op de NOD van mn 3e cyclus. 
@citrus oké ik ga het zeker proberen als ik ongesteld ben. Moet ik dan gelijk beginnen op dag 1 van mn cyclus? En tuurlijk leef ik mee haha daarvoor zijn we hier ?
 
@MarijeDG ben zo blij voor jou! 
Nou.. net wakker en met het plassen een paar druppels bloed. Ik denk een helaas pindakaas :( 
@citrus wanneer ga jij testen? Ik leef zo met iedereen mee ?
 
Hier ook de menstruatie doorgebroken, dag 32... damn, had zo’n hoop aangezien ik nooit een cyclus langer dan 29 dagen heb gehad. Even een teleurstelling, en dit was de eerste keer dat vriendlief ook echt super teleurgesteld is..
op naar de volgende ronde! Gefeliciteerd voor alle mama’s to be :) 
 
Terug
Bovenaan