NOD Juni 2018

goedemorgen! 
Kelj gefeliciteerd nogmaals!! 
Glitters.. Ik ken die testen helemaal niet voor de man. Maar indd. Ik ken de gedachte wat als t niet lukt. Heb 2 kindjes met mijn ex. En nu willen mijn huidige partner en ik er voor gaan... Maar je wordt ouder. Gaat alles bewuster mee maken. En alles in je hoofd gaat ook bewuster nadenkenover alles. 
Het is gewoon echt een wonder!!! 
Mijn NOD is vandaag... heb een inleg kruisje in. Om het goed bij te kunnen houden... Maar hij blijft WITTTTTTTTT. 
Spannend!! Xx
 
 Ooooooh meidennnnn! Ik ben even een weekendje druk geweest en wat een dagboeken had ik net te lezen! LEUK!@Kelj: GAAF! gefeliciteerd. De eerste van deze groep :D (dacht ik!) in deze maand. Echt onwijs leuk (EN JALOERS HAHAHAHA).
@beautygirl:  mijn NOD is ook op 16 juni! Dit weekend had ik volgens de kalender mijn eisprong (zaterdag). Dus seks gehad op woensdag, donderdag, zaterdag, zondag, maandag HAHAHA! Ik voel niks. Normaal voel ik mn eisprong ook wel heb ik het idee. Maar (op hele erge last van mn onderrug na ????) geen steken in mn onderbuik. Dus we gaan het weer zien :D

@ alle OD meiden: balen!! Maar het komt op een ander moment goed. Ik snap dat je je soms af gaat vragen waarom je niet zwanger bent als je op de goede momenten seks hebt gehad. Maar helaas is er meer voor nodig dan alleen dat. Om mij heen ook 3 vriendinnen die ooit zwanger zijn geraakt na het vergeten van 1 pilletje (????) of omdat ze antibiotica gebruikte. Tsja........ dan denk ik..... HOE DAN ????? Maar goed! Be continued kanjers
 
Oh BTW ik heb trouwens als tip gekregen: geen koffie drinken als je zwanger wilt worden. En dan vooral de week voor je eisprong niet. Want het schijnt dat cafeïne die kan beïnvloeden.Doe er je voordeel mee ;)! Ik ben al 1,5 week koffie vrij XD
 
Hee iedereen,
Ik neem de stap om met jullie mee te kletsen. Wij zitten in onze 3e ronde voor een eerste zwangerschap. Ergens tussen vandaag en vrijdag is mijn NOD. Dit is de eerste keer dat ik mezelf niet helemaal gek aan het maken ben. De eerste twee rondes was ik obsessief bezig met alle lichamelijke signalen (tot teleurstelling aan toe). Ik kan het nu wel iets meer op zijn beloop laten. Ik heb nog geen PMS klachten, maar voel verder ook niet veel anders. Rustig afwachten maar... blijft lastig. 
Wie heeft er ook tussen 5 en 8 juni haar NOD?
Groetjes,
Toet
 
@Toetje. Welkom en gezellig! Spannende tijd dus voor jou deze week. Houd je ons op de hoogte? Ik op dit moment in ronde 4 voor onze eerste zwangerschap en NOD (pas) 16 juni!

Succes met wachten! Die 2 weken na de eisprong zijn echt het meest vermoeiend hahaha!
 
@Joena, Helemaal waar! De tijd kruipt echt voorbij...
Op een of andere manier is mijn cyclus onregelmatiger geworden sinds we proberen om mij zwanger te krijgen. Dus ik moet nu een beetje gokken wanneer mijn NOD is. Dat maakt het wachten nog een beetje lastiger. 
 
@Toetje, je lichaam reageert er ook op dat/als je er erg veel mee bezig bent. Stress kan de boel in de war gooien. Maar er niet zoveel mee bezig zijn is makkelijker gezegd dan gedaan he ;)
@TwoBoysMama, jij dus ook kindjes met je ex en nu weer helemaal happy met je nieuwe partner (daar ga ik vanuit tenminste als jullie en kindje willen, hihi).   Toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben ;)
 
@Toetje: ja ik ken het. Ik had vrij snel een regelmatige cyclus van 32 dagen. Afgelopen maand toch wel spanning... en ik was 4 dagen overtijd. Je snapt dat ik 3 testen heb gedaan hahaha. Echt vreselijk die onzekerheid...Het moet toch een keer goedkomen he.........
 
Terug
Bovenaan