NOD Juni 2018

Ik ben al 1,5 week overtijd en heb afgelopen vrijdag nog negatief getest. Dus ik weet niet wat er hier aan de hand is, maar ben niet zwanger. Ik zit op de punt dat ik het alleen maar nog vervelend vind dat k niet ongesteld word.
 
@Mommyofmynovella + koffiemeisje: wat irritant!! Precies zoals ik afgelopen maand he ? Laat idd dan de OD maar komen! Maar die komt echt wel. Gewoon een late eisprong gehad denk ik net als ik.
@wannebemom: en anders zou ik echt ergens wc induiken samen. Lekker ordinair maar wel seksy?. Dan merken ze er niks van!
@citrus: hoe leuk is dat!! Hahaha! Denkt iedereen die dag dat je een grapje maakt! 
 
 
Stom stom stom! Ik moet dus echt even mijn frustratie kwijt hier. Vanaf vorige week maandag ovulatie testen gedaan en nog steeds geen positieve ovulatietest. ????
inmiddels ben ik sinds gisterenavond weer terug in Nederland. 
Ik baal echt zo ontzettend dat ik geen positieve test heb gehad nog.
Ik kon ook niet inloggen meer in Griekenland wegens traag internet!  
 
Dag dames, dit topic is erg groot geworden sinds mijn laatste bijdrage op pagina 5. 30 juni was mijn nod en vandaag een positieve test! In de tweede ronde na mijn laatste intrekkingsbloeding zwanger. Niet voor niks al die jaren de pil geslikt. ;) Gefeliciteerd andere mama's to be en succes met de volgende ronde voor de rest van de dames!
 
Gefeliciteerd Irrealisble 
Oh vervelend Mommy of my Novella
Ik ben nu 6 dagen overttijd en de rode duivels zijn nog nergens te bekennen. Geen klachten dat maakt het ook wel een beetje spannend wel of niet positief ? 
Testen 2 x negatief. Wil zaterdag weer testen als er niets veranderd is. 
 
@Joena indd en elke keer heb k kramp en denk ik yesss eindelijk kunnen we verder. Maar er gebeurt gewoon helemaal niks ????? Ik snap er niks van....
@beautygirl oohhh vervelend!! Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu dan? En welkom terug, we hebben gelukkig heerlijk weer!! ?
@irrealisable gefeliciteerd !
@sjamee 6 dagen overtijd is ook veel hoor. Wanneer heb je voor het laatst getest? 
Ik ben a.s. donderdag 2 weken overtijd. Ik ga gewoon gebruik maken van deze dagen en doen alsof ik deze week mn eisprong moet hebben. Als ik ongesteld was geworden, zat ik nu toch in mn vruchtbare periode.
 
Novella, bedoel je dat je er miss 1 hebt overgeslagen en evt nu dubbele eisprong? Zou dat mogelijk zijn? Al hoewel ik nergens meer van opkijk hoor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ?
Sjamee, hopelijk krijg jij ook snel meer duidelijkheid. 
Beautygirl. Hebben jullie rond je voorspelde eisprong wel sex gehad? Want miss werkte deze test nu niet goed bij jou, kan natuurlijk, het is maar een strookje papier...puntje bij paaltje, en elk lichaam reageert weer anders. Bij mij werden de streepjes ook niet donker, had toch echt een eisprong. 
Wanneer is je nod volgens je gemiddelde cyclus? 
 
Terug
Bovenaan