NOD Juni 2018

@mommyofmynovella ook weer fijn om thuis te zijn. Ik zit op cyclus dag 19 nu em vandaag weer geen smiley!
@citrus dat kan ook! Maar kwa afscheiding heb ik dus ook niks gemerkt. Dat merkte ik vorige cylcus heel goed. Als ik naar mijn gemiddelde kijk is mijn NOD 14 juli. Dat zou volgens mij niet kloppen. 
Ik ben er gewoon een beetje klaar mee. Zit even in een dipje en hopelijk is die snel weer over. Ik test tot vrijdag en daarna heb ik geen testen meer en bestel ik nieuwe voor mijn volgende cylcus.
merk dat het best lang duurt nu en dat ik er minder vrolijk op ga worden
 
Ik hang nog wel wat rond hier naar wel veel minder actief. Heb lekker meegelezen maar merk dat ik er nu minder mee bezig ben.
Dit weekend waren mijn vruchtbare dagen en nu maar hopen op goede zwemmers. NOD zal dan rond 13 juli zijn. 
Het voelt wel goed, maar dat had ik de vorige keer ook en toen was het ook niet raak.. 
Succes iedereen. X
 
Helaas was mijn voorgevoel juist...
Zondag geopereerd aan een bbz, eileider verwijderd. :( Moet eerlijk zeggen dat ik er door alle pijn voorlopig ook even niet aan moet denken om weer zwanger te worden. Moet nu sowieso eerst een menstruatie afwachten voor we het weer gaan proberen, dus lees op zn vroegst weer mee in het augustus topic.
Voor nu iedereen gefeliciteerd met goed nieuws en succes voor allen die weer een ronde verder gaan!
 
@Marije: ach wat heftig en naar. Pfff snap dat je er even helemaal klaar mee bent. ?Weten ze ook hoe dit heeft kunnen gebeuren ? Je was dus wel zwanger! Kop op! Jouw dag komt ook weer...
@beautygirl: balen maar wie weet heb je er gewoon niks van gemerkt en deden die testen t niet goed? Welkom terug iig met dit fantastische weer?. Ik ben ook weer terug sinds vannacht... Ik doe even geen ovulatie testen meer deze maand. I let it go...
@Brilaapje;spannende 2 weken weer voor jou. Ben heeel benieuwd.
@mommyofmynovella en wannabemom; Hoe is t met jullie meiden ?
Wanneer is iedereen zijn NOD weer deze maand ? 
 
Hallo,
Ik heb in augustus mijn eerste afspraak bij vruchtbaarheidsarts. Weet niet wat ik moet verwachten. Kan iemand mij uitleggen wat er ongeveer te wachten staat? Ik ben namelijk in september gestopt met de pil en toen 3 maanden heel laat ongesteld en daarna helemaal niet meer ongsteld geworden en daarom dus ook niet zwanger. Weet iemand wat me ongeveer te wachten staat? Gr ellen 
 
Hi Ellen,
Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige. Maar van anderen begrijp ik dat ze gaan checken wat er kan zijn. Want als je geen menstruatie hebt dan heb je zoals je vast wel al gehoord hebt geen eisprong. Dus ze zullen denk ik een echo gaan maken om te kijken wat er aan de hand is en of ze eitjes zien. Heb je miss PCOS? Of hebben ze daar nooit onderzoek naar gedaan ? En wat bedoel je met 3 maanden heel laat ongesteld? Meer dan 42 dagen cyclus? Goed dat je het laat checken door een arts. Wie weet is het zo op te lossen ?
 
Ah nee Marije! Heftig zeg, hopelijk voel je je snel beter. Probeer te genieten van het weertje. Beterschap! X
Welkom terug vakantiegangers! 
Joena, mijn NOD zou 24juli pas zijn. Dus mijn vruchtbare dagen moeten zelfs nog komen hihi.( komend weekend )  Net klaar met de menstruatie (9dgn) hopelijk voorlopig de laatste :)
 
@Citrus; Oké dan zijn we tegelijk hopelijk niet aan de beurt?. Als we uitgaan bij mij van een cyclus van 32 dagen dan is mijn NOD ook 24 juli! Maarja het was 2 x zo lang...... Dus ik weet t niet zeker. Maar dan wachten we samen!
Jeetje 9 dagen is echt lang !! Ik was 3 dagen ongesteld.. mijn vruchtbare dagen zijn volgens de kalender dan ook komend weekend. Spannend weer of ik wat ga merken van de eisprong...
 
Terug
Bovenaan