NOD Juni 2018

Pfffff wachten is vreselijk... nogsteeds niks. Godzijdank. 
Wel hele rooie gloeiende wangen. En rommelende buik. En zo verschrikkelijk moe.
MOMAMI: indd nieuwe man en hij nog geen kids. En ik was voor mijn gevoel nog niet klaar. We zijn dolgelukkig zeker wel. Hij heeft me echt boven op alles geholpen. Een ex die constant vreemd ging... Mijn beste vriendin die het deed met mijn ex. Leugens. Bedrog. Noem maar op. Maar deze man geeft me alle gevoel wat een gelukkige vrouw hoort te voelen. Al mijn zorgen neemt hij weg. Heeft een jaar moeten wachten tot ik er klaar voor was en zocht toen pas contact met hem. Hij is mijn ware. En hoop dat ik het mag bekronen met zijn kindje xx
 
@joena wat spannend! Ik had zaterdag een positieve smiley bij mijn cb ovulatietest. Die geeft je 2 meest vruchtbare dagen aan en daarna hoef je niet meer te testen. Ik heb waarschijnlijk of zaterdag avond of zondag overdag mijn eisprong gehad. Zondag hebben we er dus goed gebruik van gemaakt. 
Spannend! Voor ons. Wanneer wil je testen? 
 
@Twoboysmama ohhh wat spannend!! Wanneer ga je testen? Ik zou het echt niet meer uithouden 
Ik blijf toch nog even meepraten hoor meiden, ondanks dat mijn NOD nu al is geweest. Vind het wel gezellig ? Mijn volgende NOD zou begin juli zijn, dus we rekken de maand gewoon wat uit hahah
 
@TwoBoysMama: wat een verhaal zeg. Van je vent en je beste vriendin meot je het hebben! Maar goed dat je van die eikel af bent en wat fijn dat je nu zo happy bent. Ik ben ook 2 x belazerd... woonde samen.. op mn 29ste de relatie verbroken na veel bedrog. Hem eruit geschopt. En bewust gewacht op een goede man. Een ander type dan waar ik op viel. En nu al 2 jaar en 3 maanden dolgelukkig. Hij is echt mijn soulmate en alles voelt zoals het hoort te zijn!! BEHALVE DAT IK NOG GEEN BABY IN MIJN BUIK HEB VAN HEM HAHAHA!
@GlitterS: ja blijf gezellig. Kan je meelezen of het bij ons net zo afloopt als bij jou deze maand! Mijn volgende, als die komt, pas 18 juli. Baal er soms wel van dat mijn cyclus meestal 32 dagen is. 28 zou beter zijn!

@Beautygirl: zijn die CB ovulatietesten goed ? Of ook stervens duur ? Ik heb nog een hele zooi goedkopere van mn zus thuis liggen. DIe is nu klaar na 3 kids :p Ik heb wel eens voor de grap een testje gedaan. Maar niet bewust een maand om te controleren. Mocht het deze maand weer niet raak zijn, dan ga ik het toch misschien eens proberen.



 
 
 
@Joena CB is besf duur zoals je zelf al zegt. Ik denk dat het er aan ligt wat je fijner vind. Wil je het zien aankomen d.m.v. een opkomend streepje of gewoon één keer een duidelijke smiley. Ikzelf gebruik sensitest, de strips. Die zijn ook heel goedkoop en kan je makkelijk op een blaadje plakken onder elkaar vanwege het formaat, zodat je het streepje steeds dikker ziet worden.
 
Ik ben weinig op t forum geweest en heb dan ook niet veel gelezen. Vandaag een positieve ovutest❤️?. Ben al afgelopen dagen bezig met gezelligheid. En vandaag maat weer gebruik van maken. Wij zittwn in ronde 4. Ben benieuwd! En ben zo blij dat ik van al een paar maanden van de pil af ben! Ik ben weer meer mezelf aan het worden en daarbij komt m'n libido ook weer goed terug hihi! ?Dat heeft de pil echt onderdrukt. 
Hopelijk deze maand raak??❤️ Fingers crossed!!!!
Ik hoop dat het bij jullie allemaal ook vlot raak mag wezen❤️
 
Hopen dat Kelj niet de enige is van onze ploeg die zich deze maand gelukkig mag prijzen..
Ik moet nog 7 dagen wachten op mijn en lees tegelijk mee met jullie verhalen!
 
Terug
Bovenaan