NOD Juni 2018

@marije heel veel sterkte hoor.... Knuffel! 
Ik denk inderdaad dat ik een dubbele eisprong heb? Had ik de eerste ronde ook met een cyclus van 57 dagen. Dus verwacht  (en hoop) op een eisprong deze week en dat ik dan over 2 weken positief kan testen? Ben namelijk nog steeds niet ongesteld. Om moedeloos van te worden..
 
Heb ovulatietesten gekocht, zit inmiddels op dag 17 maar nog geen positieve test. Ik heb volgens mij sinds gister cervixslijm.. Hoop dat ik hem niet gemist heb (dag 14 niet kunnen testen door omstandigheden).
Cyclus is gemiddeld 29 dagen..
 
Ik moet zeggen dat dit me heel erg onzeker maakt dat testen.. ben halverwege het testen overgestapt naar cleablue digital omdat ik die sticks helemaal niks vind maar weet niet of ik dit nu allemaal fijner vind :-(
 
Hoi cactus,
heb je al vaker testen gebruikt? Ik gebruik ook die van cb, super duidelijk en ik krijg ook daadwerkelijk de :) te zien (test altijd direct in de ochtend, kan gewoon). Mijn ovulatie komt altijd ong op dag 21, cyclus van gem 29 dagen. Niet volgens ‘het boekje’ dus bij mij, zit nooit 14 dagen tussen (not even close), maar dat je nog geen smiley hebt gezien wil dus niet per se wat zeggen! Als je nu slijm hebt kan het best dat je morgen ineens die glimlach krijgt. En anders: weggooien die dingen en zoals grootmoeder zonder technologieën vrijen ;)
 
Hier nog steeds na 7 dagen geen ongesteldheid gezien. Toch een test gekocht vandaag.. wil misschien toch morgen al weer testen. Soms het krampen in mn buik dat ik denk ja nu gaat het zo komen maar vervolgens zie ik nu al 3 dagen niets. 
Weet niet goed wat ik er mee moet. 
 
@ananasss dit is de eerste keer dat ik ze gebruik. Fijn om te horen dat de hoop nog niet verloren is en dat mijn ovulatie er alsnog aan kan komen. Ik dacht dat ik al te ver in mijn cyclus was. Ik test inderdaad ook 1x per dag met mijn ochtendurine (kan volgens de bijsluiter). Als mijn ei echt zo laat komt had ik de afgelopen maanden ook echt geen kans gehad dus wel goed dat ik het nu bekijk..
 
Bedankt voor je berichtje, doet me goed!
 
Fingers crossed cactus! Mocht dat inderdaad het geval zijn, kun je tenminste wat gerichter aan de slag ;)
en sjamee... als het je eerst menstruatie wordt zou ik zelf eens per week testen. Ikzelf had de mazzel dat ik vanaf het stoppen meteen een regelmatige cyclus had, maar als je zo eens rond leest zijn er helaas genoeg die er maanden op moeten wachten. Cliché, maar geduld.
 
Terug
Bovenaan