NOD Juni 2018

Ja dat denk ik zelf ook maar soms denk je... mmm testen ach dat kan nu wel weer. 
Over 1.5 week gaan we lekker 3.5 week naar Italië dus dan laat ik het misschien meer los en ben ik er minder mee bezig (hoop ik). 
 
Vandaag de eerste echo gehad. En we hebben een kloppend hartje gezien. Ik mag volgende week donderdag weer. Toch altijd weer fijn als je het hartje hebt zien kloppen. Toch vind ik het nog steeds erg spannend gezien ons verleden, maar dat zal de hele zwangerschap zo blijven helaas. Wel fijn dat ik extra controles krijg om me gerust te stellen. Blijft nog allemaal even onwerkelijk voelen maar we hebben echt een kloppend hartje !!! ?
 
Hoi allemaal,
ik ben sinds januari bezig om zwanger te raken. In 2012 ben ik aan beide eierstokken geopereerd ivm cystes en vind het daarom erg spannend. Daarnaast heb ik ADD waarvoor ik medicatie slik. Sinds 2 maanden geleden ben ik daarmee gestopt, maar dat maakt het zoveel moeilijker om mn gedachten in toom te houden. Mn hoofd lijkt wel een internetbrowers met 20 tabbladen open?. Ik had zaterdag mn NOD en nu nog niet ongesteld. Ik ben altijd heel regelmatig 24 of 25 dagen. Dit is stipt sinds januari. Ik ben ook niet gestresst. Ben de afgelopen weken er zelfs minder mee bezig geweest dan in het begin. Helaas zijn de zwangerschapstesten negatief. Ik voel me wel anders dan normaal.. zou ik toch zwanger kunnen zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? Uitblijvende menstruatie, maar ook negatieve testen? 
Groetjes Fox
 
@Sunshine; omg ben zo blij voor jou!!! En wat een fantastisch nieuws. Snap de spanning maar jij gaat gewoon een heerlijke tijd tegemoet. Geniet!! ?
@Fox: hier ook sinds januari met de pil gestopt. Al leek mn cyclus eerst ook regelmatig (32).. heb de laatste 2 maanden 35 en 38 gehad. Dus ook na 3 negatieve testen toch ongesteld. Miss komt het doordat je met de medicatie bent gestopt ? Medicijnen kunnen je cyclus ook in de war schoppen en miss moet je lichaam even wennen?
@cactus; afgelopen cyclus had ik ook ineens 5 dagen later een positieve ovulatietest. Dus het kan allemaal!!
 
Dat heb ik op dit moment maar ben net gestopt met de pil en ben nu 7 dagen over tijd en heb ook 2 negatieve testen gehad. 
Bij mn vorige zwangerschap heb ik ook 2 x getest op vakantie en 2x negatief en toen we thuis kwamen van vakantie heb ik nog een keer getest en die was positief.  Er zat toen wel een week tussen denk ik (tussen de 2 en 3 test) 
Test van de week nog een keer en dan zie je het wel. 
 
@Joena: lief dank je wel :) En ik hoop dat jij ook heel snel goed nieuws hebt!@Cactus: oh dat is zo'n opluchting he! Ik herken dat, was zelf de afgelopen maand ook later met mijn eisprong en daar word je dan toch onzeker van. Nou maar hopen dat je deze maand nog een positieve test in handen hebt ;)
 
Terug
Bovenaan