@joena een late reactie maar we hadden drukke leuke dagen hier in Schotland! Het gaat goed. Ik zit nu rond mn vruchtbare periode en denk dat ik nu een eisprong ga krijgen (heb weer dat eiwit als slijm).... verder voelde ik afgelopen maanden niks qua steekjes oid. Wel heb ik 3 a 4 dagen dat slijm als eiwit dus wanneer mn eisprong echt plaats vind... geen idee! Gelukkig zitten we nu in een Chalet en dus schud het niet meer zo ? jouw idee is ook leuk,, alleen die kans hebben we ook nog niet echt gehad. We zullen het zien... ? volgens mn app is mn NOD rond de 16e van juli. Ik verwacht deze maand helemaal niks.
@Marije wat vreselijk heftig. Lijkt mij een enorm pijnlijke situatie en ingreep. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk. Ik hoop dat je goed hersteld en daarna met een positieve kijk verder kunt! En dat jullie gauw een goede zwangerschap mogen krijgen. ?????
@de nieuwe zwangerschappen van harte gefeliciteerd! Dat het een gezond kindje mag zijn ???
@Beautygirl ik heb geen idee hoe mijn cyclus het doet met ovutesten... Maar daar ben ik dus ook bang voor. Lijkt mij zeer frustrerend als die testen niks positiefs kunnen zeggen. Maar zoals de andere dames al zeiden het kan natuurlijk dat jouw lichaam wel een eisprong heeft maar t gewoon lekker niet wilt vertellen. Irritant maar dan maar om de dag seks ? vind jouw vriend vast niet erg haha. Nee, ik snap heel goed dat je het heel vervelend vind en er moedeloos van wordt! Inmiddels als een positieve test gehad? Of iets gemerkt? Ook jouw kindje komt echt wel ???????????????????