NOD Juni 2018

Fijn Sunshine!! Goed om te horen :) 
Gelukkig cactus!! Toch een dikke streep, ik duim! 
Welkom hfox, ik heb hier geen ervaring mee. 
Nou...deze maand wil ik er minder mee bezig zijn, zoals vele hier roepen haha....maar of dat lukt? Naarmate mijn ovulatie nadert wordt ik al zenuwachtiger dus hop hop, mijn dagen gaan filmplannen met afleiding haha. 
Waarschijnlijk maandag of dinsdag mijn ei ;)
 
Heel veel geluk Citrus! Ik denk dat als je eenmaal de beslissing hebt genomen dat je zwanger wilt worden dat er niet mee bezig zijn heel lastig is. Het is ook helemaal niet raar dus laat je emoties en gedachtes gewoon lekker gaan, het komt goed voor ons allemaal!
 
@joena een late reactie maar we hadden drukke leuke dagen hier in Schotland! Het gaat goed. Ik zit nu rond mn vruchtbare periode en denk dat ik nu een eisprong ga krijgen (heb weer dat eiwit als slijm).... verder voelde ik afgelopen maanden niks qua steekjes oid. Wel heb ik 3 a 4 dagen dat slijm als eiwit dus wanneer mn eisprong echt plaats vind... geen idee! Gelukkig zitten we nu in een Chalet en dus schud het niet meer zo ? jouw idee is ook leuk,, alleen die kans hebben we ook nog niet echt gehad. We zullen het zien... ? volgens mn app is mn NOD rond de 16e van juli. Ik verwacht deze maand helemaal niks. 
 
@Marije wat vreselijk heftig. Lijkt mij een enorm pijnlijke situatie en ingreep. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk. Ik hoop dat je goed hersteld en daarna met een positieve kijk verder kunt! En dat jullie gauw een goede zwangerschap mogen krijgen. ?????
 
@de nieuwe zwangerschappen van harte gefeliciteerd! Dat het een gezond kindje mag zijn ???
 
@Beautygirl ik heb geen idee hoe mijn cyclus het doet met ovutesten... Maar daar ben ik dus ook bang voor. Lijkt mij zeer frustrerend als die testen niks positiefs kunnen zeggen. Maar zoals de andere dames al zeiden het kan natuurlijk dat jouw lichaam wel een eisprong heeft maar t gewoon lekker niet wilt vertellen. Irritant maar dan maar om de dag seks ? vind jouw vriend vast niet erg haha. Nee, ik snap heel goed dat je het heel vervelend vind en er moedeloos van wordt! Inmiddels als een positieve test gehad? Of iets gemerkt? Ook jouw kindje komt echt wel ???????????????????
 
@citrus... ik blijf er ook wel mee bezig hoor. Alleen nu op vakantie zo'n drukke planning dat ik weinig tijd heb er echt bij stil te staan! En deze maand verwacht ik sowieso niks gezien we niet vrijuit kunnen klussen! Maar toch... stiekem blijf ik hopen haha. Dus sommige zullen het vast helemaal los kunnen laten maar ik niet hoor! Dus je bent niet de enige die er, ondanks dat je druk bent, mee bezig blijft! De tijd zal het leren.... meer dan geduld hebben kun je eigenlijk niet... ook al wil je het liefste dat er een speciaal recept is om zwanger te raken.???❤?
 
@Cactus: ik voel me goed. Ben alleen extreme moe, maar dat herken ik van mijn eerste zwangerschap. Af en toe erg misselijk, zoals maandagmiddag na de lunch ineens. Maar ik mag echt niet klagen! Ik ben gewoon erg opgelucht dat het hartje klopt en ondanks dat het een lastige zwangerschap gaat worden, probeer ik er ook van te genieten! Lief dat je het vraagt :)
 
Aah jullie zijn zo lief! Jullie positiviteit geeft mij geluk! 
@joena welkom thuis! 
Wij genieten nog heel erg van het weekje vrij met de zon. 
Ik heb niks gemerkt van mijn eisprong. Vanochtend wel een steekje gehad. Maar afscheiding niet op gelet vanochtend. Gisteren merkte ik wel dat het meer wordt. Vandaag hebben we het gezellig gemaakt maar dan ook met plezier. 
De CB gaf natuurlijk weer geen smiley aan. Misschien ben ik te relaxt? 
 
Terug
Bovenaan