NOD Juni 2018

@guppiegup ik gebruikte ook altijd een app, tot ik eens ging testen met ovulatie testen. Kwam totaal niet overheen, de reden dat ik ging testen is omdat er bekende van mij zo een halfjaar geprobeerd hadden en dus het elke x mis hadden. Na 1 x gebruiken van een test raak.   De app klopt wel altijd met mijn menstruatie, echt op de dag ?.   Nu zat mijn app ook weer 2 dagen naast.  Soms zo stom, mja elke cyclus loopt net weer anders.  
 
 
Wauw! 2 dagen niet gelezen en wat een berichten allemaal! Zo leuk om het allemaal te lezen. Zo spannend allemaal :)
Heb nu na enkele dagen geen symptomen ineens weer pijnlijke borsten. Niet mijn tepels maar direct eronder.. Heel vaag.. na de negatieve test van maandag (nod) wel op naar de volgende ronde dus wat dat betreft vage timing van mijn borsten..  raar hoe je lichaam op alles reageert. Overigens vd week leverkaas op en vond ik ineens niet lekker meer.. weet niet wat ik met mezelf aan moet.. pfff
 
Wow, meiden... ik geloof dat ik een positieve test heb. Ik weet niet precies hoeveel dagen ik overtijd ben, want de lengte van mn cyclus wisselt de afgelopen tijd. Ik ben een beetje in shock... :’)
 
Wat fijn gefeliciteerd toetje! Haal anders een clearblue test met indicatie, dan heb je een beetje een indicatie van hoelang. 
 
Thanks meiden! :)
Ik had m’n eisprong rondom 24 mei, dus dan is de bevruchting nu ongeveer 2 weken geleden. Ik zat nu op de 28e dag, maar ben ook wel eens pas op de 29e ongesteld geworden. Ik dacht dat ik veels te vroeg zou testen, maar mijn koppigheid zei “ach ik wil gewoon effe lekker op een testje plassen”. Haha! Het is zo vreemd hoe snel er vanalles door je hoofd gaat, de volgende stappen etc. Maar ik ga eerst nog even een paar dagen achter elkaar testen(heb er nog een hoop liggen). Niet te hard van stapel lopen.
 
@Toetje: WOW gefeliciteerd. In welke ronde is het nu raak ???? Oooooh ik krijg gewoon een soort kriebels in mn buik. Spannend allemaal weer deze weken. Nog 8 dagen wachten voor mij (denk ik!).
 
 
 
Dankjewel Joena :) 
Dit was de 3e ronde, best wel snel eigenlijk. 
Ja spannend hè. Het is zo anders om hier op een forum met echte mensen te kletsen, ipv steeds al die zelfde info te lezen op alle websites. Je kan een beetje meevoelen met anderen.
Hoe lang ben jij nu bezig? En ga je voor een eerste zwangerschap? 
 
Liefs!!
 
Terug
Bovenaan