NOD Juni 2018

@Toetje: ja we zitten allemaal in hetzelfde schuitje he :D en is leuk om met meiden te kletsen die ook hiermee bezig zijn!

Ik ben sinds december gestopt met de pil. De eerste 2 maanden 'veilig' gedaan en nu in de 4de ronde eigenlijk voor het echie! En idd ons eerste kindje :D Voelde jij je zwanger de laatste week ??
 
@Joena: Ik wens jou ook dat je binnenkort goed bevrucht bent! Hoe vind je het tot nu toe om mee bezig te zijn? Denk je er veel aan? En hoe oud ben je eigenlijk? Ik ben 29.
En nee ik voel me eigenlijk helemaal niet anders. Het énige wat ik opvallend vond was dat ik sinds 2 dagen wat meer “structuur” voel in mijn borsten (zeg maar gerust borstJES). Die doen normaal niets, ook niet als ik ongesteld moet worden. En nu voelen ze iets voller. 
Het was meer uit ongeduld dat ik wilde testen, om van de spanning af te zijn. Ook als ‘ie negatief zou zijn zegmaar.
 
proficiat @Joena :) wat leuk dat het ook snel gelukt is! 
@JaniceEVE: een streep is een streep, dus ik denk dat we jou ook zeker een voorzichtige proficiat mogen wensen :) 
Ik zit hier nog steeds op de wachtbank voor mijn eisprong :) NOD is waarschijnlijk pas 29 juni. Mijn man en ik gaan het deze maand wel anders aanpakken: gewoon 2 weken aan een stuk om de dag vrijen. Vorige maand moest ik weg op zakenreis, waardoor dat onderbroken was, en viel mijn eisprong ook later dan anders waardoor we het eigenlijk gemist hebben.
Ik gebruik ook al jaren een app'je (omdat ik al jaren geen anticonceptie meer gebruik - werd er een beetje gek van). Dat app'je was niet altijd juist, maar ik voel zelf mijn eisprong bijna elke maand, dus dan kon ik zelf altijd uitrekenen wanneer ik ongesteld moest worden. 
Vorige maand - Ronde 1 - voelde ik ook alle dingen die ik nooit voelde in de eerste week na mijn eisprong. De tweede week zakten alle symptomen weg, en dus ging ik er ook vanuit dat ik niet zwanger was, wat ook zo bleek te zijn. 
Enige tijd geleden had ik een ongeplande (maar wel gewenste) zwangerschap die helaas vroegtijdig afliep. Het was een chemische miskraam zoals ze zeggen, op 5 weken. Wat ik in die 3 weken voelde waren wel heel duidelijke zwangerschapssymptomen. En veel van wat jullie hier omschrijven hoort zeker in dat rijtje (zere borsten aan zijkant en onderkant, raar gevoel in onderbuik, sommige zaken niet meer lusten en bij mij ook veel vaker naar het toilet moeten dan anders :) ). Ik heb toen geen innestelingsbloeding gehad en ook niet gevoeld.  
Ik duim mee voor wie nog moet aftellen naar dit weekend :) verschrikkelijk die 2-week-wait. 
Succes!
 
@Toetje: ja ik denk er wel veel aan ja haha. Gewoon omdat ik er aan toe ben! Ik ben net 32 :D En mijn vriend 33! Het gekke is dat ik net nog een ovulatietest heb gedaan en dat die nog knallender en donkerder is dan gister. Ik snap er helemaal niks meer van. HAHAHA naja vanavond maar weer even klussen na werk dan :D Ook niks mis mee!

Het zegt dus niks als je weinig tot niks voelt......  
 
Wat veel geluksverhalen al, zeg! Gefeliciteerd @toetje!
Ik heb vanmorgen voor het eerst in ik weeniet hoelang uitgeslapen ... Mijn vriend komt altijd tussen 8 en half 9 uit zn nachtdienst, en dan haalt hij ons dochtertje vast uit bed. Als mijn wekker dan gaat om half 9, geef ik haar ontbijt en beginnen we aan onze dag. Ik heb alleen vandaag dwars door mn wekker heen geslapen en heb er net pas ontbijt gegeven.... Het gebeurd me nooit, maar ik ben gewoon zooooo moe! Nog steeds! Ongelofelijk ... Dan ga ik me toch afvragen of het niet met een drukke lichaamsvoorbereiding te maken heeft ?
 
Ha meiden
 
Mijn ei was zaterdag/zondag en vanochtend lichte buikpijn.
Na hoeveel dagen is een innesteling ook alweer. 7 dagen toch?
Kan helaas nog niets testen dus nog steeds maar afwachten. Heb wel een lichaamstemp die maar blijft stijgen.... 
 
Liefs
 
@Gebruiker10079602
volgens mij gemiddeld tussen de 5-12 dagen na de eisprong :) zou dus goed kunnen dat dat de innesteling was! 
 
 
Terug
Bovenaan