NOD Juni 2018

@joena ik draag maar even geen strakke shirts. Haha! Al weet mijn vriendinnetje wel dat we bezig zijn hoor. 
Ik mag zaterdag testen maar doe het als ik geen menstruatie heb ergens dinsdag of woensdag op corfu.
 
Gebruiker10079602: bij mijn vorige zwangerschap had ik al na 1 week symptonen dus het kan wel. Mijn eerste zwangerschap ontdekte ik daarentegen pas met 7 weken (niet gepland)
 
Na wat mee gespiekt te hebben op verschillende forums hier, toch maar even een account aangemaakt. Ik zit momenteel op het wachtbankje, verwacht mijn nod rond 15 juni. 
Ronde 4, kindje 1. Leuk om te zien hoe iedereen met elkaar meeleeft!
 
 
 
Vorige week zaterdag had ik dus mijn eisprong. De hele dag steken aan de rechterkant. Nu een week later heb ik een opgezwollen buik, maar als ik bijvoorbeeld naar de wc moet voel ik de hele rechterkant ook vet goed en als ik in bed lig ik fijner in een bolletje dan helemaal uitgestrekt.
Het lijkt net of die rechterkant van slag is of zal dit met de bevruchting en innestelling te maken hebben?
Herkennen jullie dat ook meiden?
 
Ik lees ook al eventjes mee met jullie, fijn om te zien dat ik niet de enige ben die er zo met bezig is!
Sinds januari is mijn spiraaltje verwijderd, we zitten nu dus in ronde 5. Het is wel pas de 3e ronde met opnieuw een regelmatige cyclus. De laatste 2 rondes heb ik de ovulatietesten van clearblue gebruikt om er zeker van te zijn dat we de vruchtbare dagen voldoende benutten. Mijn vriend is er allemaal heeel gerust in en er met hem over praten is soms lastig.
Blij dat in hier gelijkgestemde ontmoet. Ben benieuwd hoe het gaat bij jullie.
Dus ronde 5 voor ons eerste kindje. 
 
Even een vraagje hoor...
Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen. Mijn vorige cyclus was afwijkend, namelijk 34 dagen.
Nu heb ik afgelopen 25 mei een positieve ovulatie test gehad. Dus als ik ongeveer zo tel, zou vandaag mijn NOD dan zijn. Of tel ik dan verkeerd en is mijn NOD dan later?
Vanmorgen 3 verschillende testen gedaan (Action-Testjezelf-Kruidvat) allemaal iets donkerder dan de vorige weer, maar nog steeds licht positief.
pfff wordt er zo onzeker van omdat ik 2 keer een vroege miskraam heb gehad....maar goed, de testjes lopen op en dat is in ieder geval wel al positief, hoop snel dat ze gaan knallen ?
 
Terug
Bovenaan