NOD Juni 2018

Hi! 
Na een tijdje rondsnuffelen op dit forum ook maar besloten mee te praten. Wij zitten in ronde twee na 7 jaar een mirena te hebben gehad. Ik heb mijn nod 25 juni en heb een korte cyclus van 23 dagen dat is dus wel een voordeel, want dan duurt het wachten minder lang. :')
 
Welkom aan de "nieuwelingen" in dit topic!
 
JaniceEVE, dat klinkt goed hoor! Volgens mij heb je goed gerekend, en de positieve testen bevestigen dat. Ik herken je onzekerheid, ook al meerdere VMK's gehad zo met 4,5 -5,5 wk. Dan ben je met een streepje gematigd blij, het is een nieuwe kans, maar je moet het nog maar zien.  Ik wens je veel geduld bij het afwachten en dat de streepjes maar steeds duidelijker mogen worden!
 
Hey Momami !
thanks voor je berichtje!
pffff jaaa....ik maak me al gelijk weer druk omdat ze niet knallen en dus dat het vandaag mijn NOD is....nou gelukkig te weten dat mijn NOD dus vandaag dan wel klopt....dan kan ik nu “goed” officieel overtijd gaan....
bij mij waren de 2 VMK ook rond 5,5-6 weken. Bah....was voor mij de eerste keer...heb 3 kids al...en dat ging hoppa in 1X ...kan me over de termen HCG - DPO en noem maar oo uit die tijd niks herinneren ? streep was toen streep....nou, dat voelt helaas nu wel even anders...
waar zit jij in je cyclus nu ?
 
@JaniceEVE
Volgens mij zit je berekening inderdaad goed! & de positieve testjes klinken goed. Nu eventjes hopen dat de streepjes inderdaad donkerder kleuren of maandag eens bloedafname laten doen, weet je meteen meer.
In bovenstaande post nog vergeten melden, mijn Nod is 20juni. Nog even afwachten dus.. 
 
Ow ik hoop het toch zo dat alles goed blijft gaan....brrrr blij als we een paar weken verder zijn ? 
ik heb toevallig bloedtesten laten doen om alle hormonen te laten nakijken, 1 op de dag van de positieve ovulatie test en afgelopen woensdag nog eens om mijn progesteron te checken, daar kan ik maandag voor bellen, maar goed verwacht daar nog geen extreme HCG waarden op gezien mijn licht positieve testen....het is jammer dat ik het biet voor elkaar krijg de testen te posten van vandaag ? zal nog eens een poging wagen bij tinypics ?
 
Volgens mij nu wel gelukt 
 
14x2bep.jpg
 
3 Dagen voor nod, vanmorgen weer een test gedaan, helaas negatief.
Dacht vanmiddag ongesteld te worden vanwege 'ongesteldheidsachtige krampen' maar het heeft niet doorgezet..
Nog even wachten maar toch wel al ovulatietesten gehaald voor de volgende ronde (heb er dus geen vertrouwen in)
Ik heb trouwens echt respect voor de meiden die al maanden/ jaren bezig zijn. Dit is mijn tweede ronde en ben het wachten nu al een soort van zat..
 
Terug
Bovenaan