NOD Juni 2018

Welkom allemaal! 
@sjamee ja, ik hou alles bij. Ook symptomen en stemmingen. 
Hier een flinke dag afleiding nog tot NOD 7 dagen te gaan. 
 
@SjaMee ja heb een app al een paar jaar.. daarin noteer ik zelf wanneer ik een positieve ovutest heb e.d. de cyclus heb ik ingesteld op m'n gemiddelde dagen...maar die vruchtbare dagen kloppen niet altijd. Kan eerder zijn of later. Dus niet van die app uit gaan. 
 
@Cactus vanmorgen ook getest 2 dagen voor nod.. ik was afgelopen nacht zo beroerd dat ik toch wat wilde weten.. ook helaas negatieve test. Ga er eigenlijk vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden.   Ik ben ook enorm ongeduldig en heb respect voor de meiden die al aardig wat rondes aan het wachten zijn.
ik zit nu ronde 1 na een mk met 6 wkn, en wordt volo gecontronteerd in mijn omgeving ?  we zullen het zien.. we weten dat het kan. De eerste x was gelijk raak, nu maar weer afwachten. 
 
@smpj 
Ik hoop oprecht dat je ernaast zit en dat je over een paar dagen alsnog een positieve test hebt en dat het helemaal goed komt. Ontzettend vervelend dat je een mk hebt moeten meemaken :(.
@sjamee
Ik de gebruik de 'mijn kalender' app. Ik hou alleen mijn cyclus bij dmv het invoeren van mijn ongesteldheid. Aankomende maand ga ik beginnen met ovulatietesten.
 
Ik heb even mijn gebruikersnaam veranderd, het is toch nét iets persoonlijker. (Gebruiker...94)
Ik gebruik de app 'Flo(fem)' op zich wel tevreden van, is vooral om een overzicht te houden voor mezelf hoe (on)regelmatig mijn cyclus is. Ondertussen is mijn cyclus wel regelmatig en dan klopt de app ook gewoon.
Ik gebruikte de digitale ovulatietesten van clearblue. Zeer tevreden van maar wel wat duur. Sensitest is ook goed. Maar ik werd er gewoon zo onzeker van.. Is het streepje nu donderder of nog net niet? 
Zijn er nog dames onder jullie die de week na hun eisprong als enorm pijnlijke borsten hebben (zonder zwanger te zijn?). Bij mij is dit iedere cyclus zo.. Nu vandaag begint het opnieuw, en dan heb ik altijd het gevoel 'okee, niet zwanger dus'... natuurlijk weet ik niet hoe het zou voelen om wél zwanger te zijn... Zo vervelend en het aftellen valt me zo lastig deze maand... (nog 8 dagen voor NOD)
 
 
@JaniceEve, ik zit nu 8 dpo ;) Ik heb van eerdere zwangerschappen mijn testjes allemaal ingeplakt in een notitieblok (van die dunne dipstick dingen) zodat ik het verloop mooi kon zien. Gisteren even naar gekeken en zag ik dat ik vorige keer op 9dpo al een licht lijntje had. Kon me vanmorgen moeilijk inhouden, maar toch nog maar even afwachten :D
Ik gebruik niet een speciale app. Al jaren zet ik gewoon in mijn agenda op mijn telefoon een rode "o" op de eerste menstruatiedag, en sinds we proberen zwanger te worden een gele "L" (van LH test...) op de dag dat de ovulatietest positief was. Zo heb ik ook inzicht. En eigenlijk heb ik standaar op mijn 12e of 13e cyclusdag mijn ovulatie en dan 14 dagen daarna ongesteld, dus een cyclus van 26 of 27 dagen. 
@Liesjee: Hier ook altijd wat gevoelige borsten in de 2de helft van mijn cyclus, kan je dus niets van op aan ;) 
 
@liesje dat had ik ook met gewone ovulatie testen. Deze maand cb gebruikt en wil niet meer zonder. Je weet gewoon wanneer je seks voor hebben. 
Hier allerlei rare klachten bij mijn baarmoeder. Ga er ook deze keer vanuit dat ik ga menstrueren maar er is een beetje hoop door mijn vage klachten. 
Mijn kalander app klopte deze keer een klein beetje maar je kan beter ovulatie testen doen.
 
Terug
Bovenaan