NOD Juni 2018

Ha die Liesjee
 
Ik herken je hor. Klachten zijn zo vaag allemaal en het is zo lastig om de knop in je hoofd om te zetten.
Ik zit 7 dagen voor mijn NOD dag. Zullen we elkaar beetje op de hoogte houden.
Ik denk in ieder geval aan je en hoop op de dag voor vaderdag te testen 
 
Liefs
 
Gebruiker10079602,
Wat ben ik blij dat ik niet alleen ben.. Elkaar op de hoogte houden, doen we! Ben blij dat iemand me begrijpt. Alle mensen die ervan op de hoogte zijn 'wees er niet zo mee bezig'... Jaja allemaal makkelijk gezegd eh ;) Zeker nu mijn schoonzus op moederdag vertelde dat ze zwanger is,... Vanavond BBQ daar, jippie zal het weer de hele tijd over haar zwangerschap gaan... (Ik ben van België en het is vandaag vaderdag hier)
Hoe gaat jouw partner ermee om? Mijn vriend hoopt natuurlijk ook dat het deze maand lukt, maar er is er zo niet echt mee bezig.. 
De hoeveelste cyclus zitten jullie nu?
 
@liesjee
De pijnlijke borsten zijn heel herkenbaar. Ik zit nu in ronde 2 met pijnlijke borsten vlak voor mijn nod. Vorige ronde ook pijnlijke borsten gehad dus leg ook de link niet zwanger daardoor...
 
Liesjee
 
Voor ons ronde 4...
Deze maand voor het eerst ovulatie testen en temperaturen. Heb heel duidelijk mijn ei gehad maar dat zegt allemaal niks.
 
Mijn man hoopt mee maar is er veel minder mee bezig dan dat ik het ben.
Hoeveelste ronde bij jullie en wanneer ga jij testen?
 
@liesjee: last van pijnlijke borsten zonder zwanger te zijn heb ik nooit gehad. Lastig he dat er iemand in je omgeving zwanger is. Ik snap goed dat het best pijnlijk kan zijn als het (nog) niet lukt.
Net naar een high tea/babyshower geweest, en weer een zwangerschapsaankondiging van een andere vriendin. Ik heb echt respect voor dames die al maanden en jaren zwanger proberen te worden en ook dit soort dingen aan moeten horen. Lijkt me super pijnlijk. Nu zelf gelukkig geen moeite mee, alleen maar heel erg blij voor haar.
Gisteren op mijn verjaardag een vroege test gedaan, helaas negatief, maar ik ben dan ook nog ergens 6-4 dagen voor NOD. Gisteren en vandaag bij vlagen misselijkheid en ook mijn slapeloosheid steekt weer de kop op. Zou het, zou het? Echt dat wachten duurt nu zo lang, ik weet dat het niet handig is om vroeg te testen, maar mijn niet rationele hoofd staat aan hoor. En ja, ik heb nog genoeg testen in de kast liggen, dat helpt ook niet mee. Iemand trouwens die ook ervaring heeft met de vroege zwangerschapstesten van de Action? Ik heb ook nog een Clear Blue digital liggen.
Ik gebruik trouwens de app WomanLog om mijn cyclus bij te houden. Ik ben er best tevreden over.
 
@pyamadag: duimen dan maar dat die misselijkheid toch een goed teken is! 

Op zich ben ik natuurlijk ook héél erg blij voor hen. Ik kan er nog goed mee omgaan voorlopig.. Er zijn ook toevallig wel veel zwangere in mijn buurt waardoor de drang groter wordt. (schoonzus, 2 nichten, vriendin, collega)

Wij zitten nu in cyclus 5 voor ons eerste kindje, dus op zich valt het best nog allemaal mee.. Voorlopig nog geen probleem. Nou, ik werk zelf als verloskundige.. (soms denk ik dan: ik weet, hoor en zie soms te veel)

Gewoon even afwachten dus.. 

@gebruiker10079606
Cyclus 5 dus. Ik hoop dat ik kan wachten om te testen tot mijn NOD. 


 
@momami
ow dus de spannende laatste dagen zijn aangebroken bij jou ? al last van kwaaltjes...ga je wachten met testen tot aan je NOD ? En inderdaad....zo’n FF app gebruik ik ook niet....heb wel een “vrouwen” app, en daar vul ik ook de dingen allemaal handmatig in...zodat ik het later nog eens terug kan kijken. En ei altijd met ovulatie testen....gaat prima zo.
vandaag toch weet testje gedaan, het lijntje lijkt alweer duidelijker te worden (kruidvat). Ik heb nooit echte knallers gehad, dus pin me daar maar niet op vast. Ik heb geen menstruatie achtige klachten. Alleen wat last van steekjes in de liezen, licht spierpijn gevoel zo op baarmoeder hoogte die lichtjes in mijn bovenbenen trekt....ik zie er opgeblazen uit zegt mijn man en een hele opgezette buik (lijk wel 4 mnd.) en ongelooflijk moe.
 
pffff blijft ongelooflijk spannend....maarja, meer als afwachten kunnen we nu niet ?
 
@liesjee Dat is een hoop zwangeren inderdaad! En dan ben je ook nog eens verloskundige. Ik kan me voorstellen dat je dan te veel ziet en hoort. Lijkt me lastig. Maar wat een mooi beroep heb je! Succes met het afwachten..
 
Terug
Bovenaan