NOD Juni 2018

Er wordt lekker verder gekletst hier, ik lees veel stil mee. Gelukkig lees ik al over wat lichte streepjes, echt fijn!
Zelf afgelopen vrijdag 8 juni mijn eisprong duidelijk gevoeld en er samen tegenaan gegaan. Voor het eerst daarna blijven liggen ook al lees ik dat dat eigenlijk niet uitmaakt. Doen jullie dat?
 
Mijn NOD is dus donderdag 21 juni/vrijdag 22 juni, meestal word ik 13 dagen na m'n eisprong ongesteld. Spannend! 
 
@friezin leuk dat je mee schrijft! Ik blij eigenlijk ook altijd liggen. Maar dat komt omdat vriendlief gaat douche en ik altijd na hem onder de douche spring. 
Voor jou nu ook spannend en wachten. Lekker mee lezen en blijven reageren
@citrus spannend voor jou
 
Hi allemaal, 
Nieuw hier op het forum maar al vaak genoeg meegelezen?
Voor ons is dit de 1e ronde voor ons 1e kindje, heel erg spannend. Ik verwacht m'n nod als het goed is donderdag 14 of vrijdag 15. 
Sinds een paar dagen misselijk na het eten, moe, een vreselijk opgeblazen gevoel en hele pijnlijke borsten.. Heb hier normaal nooit last van als ik mijn menstruatie ga krijgen.. Zou het nu toch al gelijk raak zijn? 
Ik blijf gezellig meelezen en meeduimen voor iedereen!
 
Altijd leuk om te lezen al die reacties. 
Bij ons is het de 1e poging voor een 2e kindje. Vorige keer was ik gestopt met de pil en was het gelijk raak. (Zelfde periode als nu) dus het zal was zijn als dit weer gelijk raak zal zijn. 
Hoorde vandaag dat mijn beste vriendin zwanger is dus hoop echt dat het bij ons ook snel raak is. Lijkt me zo bijzonder als je samen zwanger bent. 
Ik hoop voor iedereen dat ze snel kunnen testen en allemaal een positieve test hebben. Ik heb een app die ik bij hou maar wil geen ovulatie testen halen. Ik weet niet waarom maar als het komt dan komt het vanzelf. Wil me er niet drukker om maken dan ik nu al doe haha. 
 
Ik lees ook nog stilletjes mee! Ik zit op dag 17 van een 27 dagen cyclus (verwacht ik). 
Ik gebruik dus de mijn kalender app, maar dan de Amerikaanse versie. Mn eerste taal is namelijk Engels haha
Ik weet niet zo goed wanneer mn eisprong was. Ik dacht em afgelopen dinsdag te voelen maar volgens de app berekening zou die donderdag zijn geweest... Ik voel me nie anders nog, maarja tis ook pas 3/4 dpo. 
21 juni mag wel opschieten hoor haha 
 
Goedemorgen Dames!
Helaas, op de nod dag is mijn menstruatie begonnen en dat is te voelen ook. (Heb dat altijd heel heftig)
Ik had verwacht dat het me echt wat zou doen, maar waarsschijnlijk door de negatieve test van zaterdag al beetje voorbereid.  Bijna met vakantie, het scheelt dat ik dan cocktails mag drinken.. 
als ik mijn kalender mag geloven is de volgende eisprong rond de 24ste.. heel rot dat is namelijk precies mijn reis terug van 8 uur vliegen... ?
 
ik hoop dat er meer succes is bij jullie! Ik wacht op de volgende nod in juli! 
 
@Smpje. Balen zeg. Maar elk nadeel heeft zo zn voordeel he: cocktailsssss. Waar ga je heen op vakantie ? Heerlijk vooruitzicht... en ook dat je lekker alles mag eten ;)

Ik wacht nog steeds. NOD a.s. zaterdag. Heb beetje gevoelige tepels, maarja dat kan zoveel zijn. Ik ben chill en wil me niet gek maken dit keer. Vorige maand overtijd en dat was echt stressen en testen etc. 
 
Terug
Bovenaan