NOD Juni 2018

@joena ik wacht nog steeds met je mee.. 
hier ook steeds meer kwaaltjes al is de kans natuurlijk ook groot dat ik ga menstrueren en daar hou ik ook gewoon rekening mee. Zwangerschap ook een grote kans. 
Mijn koffie is sinds gisteren minder lekker. ook mijn borsten ga ik meer voelen en zit ik sinds vorige week onder de pukkels. (Pukkels heb ik normaal pas 2 dagen voor menstruatie)
 
Hoi allen, 
Ik gebruik de app 'clue'. Ik ben daar echt heel tevreden van: je kan daar ingeven wanneer je menstrueert (en ook hoe erg die is). Dan schat die op de voorgaande gegevens wanneer je eisprong zal zijn (en je vruchtbare periode) en wanneer je volgende menstruatie eraan komt. 
Je kan daar ook ingeven of je gevreëen hebt, en of dat veilig was of niet. En je kan daar verschillende 'gevoelens' ingeven zoals: krampen, eisprong gevoeld, humeur. Zodat je ook doorheen de cyclus een beetje kan bijhouden wat er 'normaal' is voor u.
Dat heeft mij bij de vorige ronde geholpen om niet mijn kop zot te maken en te denken dat ik vanalle nieuwe dingen voelde :) want tijdens die 2 weken maak je jezelf echt gek hé. 
Succes allemaal deze week :) spannende dag! 
BO GA
 
Heb het weekend gewoon lekker meegelezen met alle verhalen!
Wat een pech voor jou @Smpje, maar je hebt een leuke vakantie in het vooruitzicht waar je lekker kan genieten.
Ik verwacht eind deze week mijn NOD, merk ook weinig verschil met anders.. iets gevoelige borsten en verder niets. We wachten af.. :)
 
@SMPje: Balen dat je ongesteld bent geworden! Ik hoop met je mee dat de volgende cyclus meer geluk brengt. Je hoeft natuurlijk niet precies op de dag van je ovulatie seks te hebben he. De 5 dagen daarvoor heb je al kans en de 2 dagen voor je ovulatie ben je juist het meest vruchtbaar. Dus lekker de laatste dagen van je vakantie er tegenaan gaan ;), en de ochtend voor vertrek nog even, hihi. 
@JaniceEVE: Jeej. een ietje duidelijker wordend streepje is een goed teken. Ik duim met je mee. 
En nee, ik wacht niet tot mijn NOD. Heb vanmorgen, 9dpo, getest en een heel licht streepje!! Beetje blij wel, maar zoals ik al eerder schreef, het voelt meer als een nieuwe kans en veel hopen dat het dit keer maar eens wil blijven plakken dan echt "joepie ik ben zwanger". Als ik de komende 2 weken goed doorkom ga ik pas echt geloven dat het misschien wel eens goed kan gaan dit keer. 
 
@momami gefeliciteerd! Wat een heerlijke nieuws voor jou deze maandag. 
Ik durf niet eerder meer te testen en wacht netjes af! Dat gaat me ook lukken om zelfs na NOD te testen. Gelukkig veel afleiding met werken nog deze week en koffer inpakken. 
Vandaag mag ik dan wel een beetje relaxen en het huis schoonmaken.
 
@Momami: gefeliciteerd!!! Ik hoop en duim met je mee. Spannend!

Ik gebruik 'Mijn kalender'. Daar kan je ook alles invullen wat maar in te vullen valt. Van klachten tot symptonen tot wanneer je seks had en of je klaargekomen bent etc. Die tip kreeg ik trouwens van een net zwangere vriendin (die overigens na een tinder date nu zwanger is :eek: van een man die ze net een maand kende. Ze is 34 en gaat er wel voor!! Super girl power. En dan denk ik weer: huh na 1 x seksen????) Maar die zei: kom tegelijk klaar op je vruchtbare moment. Je baarmoeder zuigt als het ware dan het sperma meer naar binnen. DUs de kans op bevruchting is dan groter ;) 
 
@Beautygirl: ik wacht met je mee. Laten we elkaar op de hoogte houden. En geniet van je voorvakantiepret :D Goed vooruitzicht ook! 
 
Terug
Bovenaan